Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Halmstad-Ringenäs på Lördag
-
Halmstad-Ringenäs på Lördag
Posted by rogero on 1 november, 2007 at 14:26Tjenare
Det ser ut som Ringenäs blir dit vi drar på Lördag.:smile:
WNW – 13 m/s och uppehåll vid middag .//R
eagletech19 replied 17 years, 1 month ago 6 Members · 6 Replies -
6 Replies
-
Hallå Roger!
Vilka är det som sticker upp till Ringenäs?Då får man kanske äntligen packa upp sin 9:a CB3 som barar ligger och luktar ny i sin väska!:laugh:
//Marcus
-
Kör några extra mil och kom till Varberg. Om ni har missat det så är det “säsongsavslutning” i Viken. Det kommer finnas allt möjligt att testa. Naish-prylar till förbannelse, Best, EH, Take-Off, kanske SS och Ozone. Och mer än så. Viken eller Läjet blir det beroende på vind.
-
@sourra 425983 wrote:
Kör några extra mil och kom till Varberg. Om ni har missat det så är det “säsongsavslutning” i Viken. Det kommer finnas allt möjligt att testa. Naish-prylar till förbannelse, Best, EH, Take-Off, kanske SS och Ozone. Och mer än så. Viken eller Läjet blir det beroende på vind.
Johan my friend. Fn va bussigt av dig att låta mig prova din saaab i kohagen om jag dök upp på lördagen!! Gäller det alla andra oxå?
Gött me lunch, fick så karate-mycket energi så jag nästan klarat av allt jag skulle göra under dagen…nästan.
//alex
-
Feck! Ska på maskerad kalas på kvällen får se om man hinner med lita halmstad innan.
Höres om det imorgon kväll boys… -
@rusiak 425987 wrote:
Johan my friend. Fn va bussigt av dig att låta mig prova din saaab i kohagen om jag dök upp på lördagen!! Gäller det alla andra oxå?
Gött me lunch, fick så karate-mycket energi så jag nästan klarat av allt jag skulle göra under dagen…nästan.
//alex
Alla får sladda runt i skiten med Saaben. Tack för spökringningen, det var mycket intressant att få höra vad som försigick i din ficka. Oooooh vad fint det ska bli i helgen.
-
@sourra 425983 wrote:
Tjenare Sourra!
Har Rogerö på firman och eagletech19 hemma:wink:
Jag var i Lejet i söndags och provkörde min nya Cabrinha revolver:smile:
Jag älskar verkligen att vara i varberg och kita med mina vänner.
Men det kan bli lite ont om tid ibland när man kör från Helsingborg, och då kitar jag oftast i Ringenäs eller Vilshärad med andra goa gubbar.
Men tack för inbjudan min vän.Jag återkommer snart och rippar loss i Varberg.
Mvh/Roger Örnvang
Log in to reply.