Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Halv-mast-tråden: Bli av med din halva mast!
-
Halv-mast-tråden: Bli av med din halva mast!
aronh svarade 4 år, 2 månader sedan 127 Medlemmar · 214 Svar
-
Har en topp till en simmer 370 RDM. Såg några knäckta toppar i helgen. Kom och hämta 🙂
-
Supersonic, den toppen bärjar jag gärna!
Kolla ditt PM.
/sinker -
Behöver sen en timme sedan en överdel till en Naish RDM 370. Simmer, Powerex och äldre Ezzy bör också funka!
-
Har en underdel till en Simmer SC-6 460cm av senare årsmodell. Är det ngn som har en överdel och som vill göra en affär?
Ring Anders 08-6442489.
-
Överdel till North sails platinum 400 rdm 2009 köpes, alternativt underdel säljes.//Per
-
Överdel till HSM HotRod 400 rdm säljes, alternativt underdel köpes.
/ Filip
-
philippos;681174 wrote:Överdel till HSM HotRod 400 rdm säljes, alternativt underdel köpes.
/ Filip
Close call, överdel till HSM HotRod 430 rdm köpes (inte för att något gått av, jag tänkte kombinera den med en 460 underdel).
-
jag har en underdel till hotroden, hör av dig på k_norinder@hotmail.com eller ring på 0768531059
kalle
-
Jag söker en underdel till en NP X9 490 eller 460 kina modell.
-
Seve1000;684370 wrote:Jag söker en underdel till en NP X9 490 eller 460 kina modell.
Har inte Benke en 490 ? ?
-
Jag skall kolla med honom när jag kommer hem. Fråga honom gärna om du träffar eller pratar med honom.
-
Halloj!
Jag har en underdel ála mast av äldre modell som jag gärna vill komplettera med en hel överdel. Eller om någon känner igen mastmodellen och kan tipsa om ny/beg som är kompatibel.
Anyone?
MVH
ÖrebroSurfarna genom Johan Öberg
Logga in för att svara.