Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Halv-mast-tråden: Bli av med din halva mast!
-
Halv-mast-tråden: Bli av med din halva mast!
aronh svarade 4 år, 2 månader sedan 127 Medlemmar · 214 Svar
-
Vilshäradsvågorna ger och tar, mest tar. Jag har numera en hel överdel (och en trasig underdel 😉 till en Vindsurfing.se mast Kruze 400 70%. Någon som kan matcha?
-
Jag har en NP X9 400 överdel alternativt vill jag ha en NP X9 eller X6 400 underdel.
-
Jag har följande North platinum
Topp delen till en 460 och 430 -
Idag tog Lejet underdelen på min NP 400cm Freeride ca år 2001.
Någon som har underdel som passar, Wave, Matrix, X6, X9 allt vad de heter… ?Göteborg/Varberg/Östersund!
-
Fantastiskt, jag startade denna tråden 2008-03-24 och den lever än. Jag borde ha nåt form av pris tycker jag :-).
-
Varför inte en toppdel till en Gaastra RDM 400 100%? Per bjuder. 😉
-
Hej
Har en NP X9 370-topp över.
emilhakansson @ hotmail.com
-
Sora tråd-priset till bananen!
Jag har skänkt ett icon 3.7 samt en simmer rdm 370 underdel till surfklubben i lomma. om någon vill skänka en överdel som passar (simmer, powerex, kanske ezzy, fiberspar?) så hade vi haft en kanonrigg för juniorer som jagar sin första planing! -
Nu vill jag inte vara med i halvmastklubben längre, någon som har en underdel till en Gaastra 100% carbon 490 mast liggande under altanen?
Eller om du behöver överdelen…
-
Har en överdel till en Naish 460 (Z-tapered, tror jag det står på, typ “Dropshaped”..? Ska dubbelkolla i förrådet..)
Skulle dock helst få tag på passande underdel, i första hand… Frakt är ju ofta bökigt, riskabelt (köpte en beggad Gaastra mast, som hade en spricka i botten. Antingen p.g.a. hanteringen på Bussgods/dålig paketering, el att föregående ägare ej sett det.) och riktigt dyrt… (kan ibland kosta mer att frakta ett segel/en mast 30 mil i Sverige, än att få hem det från t.ex. München. Inte helt rimligt…)
Jag finns dock i Gbg och ibland i Varberg.
(Om du har lämplig underdel för en rimlig peng, skicka gärna sms till o736- sex fyra tio arton.)
Logga in för att svara.