Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Halv-mast-tråden: Bli av med din halva mast!
-
Halv-mast-tråden: Bli av med din halva mast!
aronh svarade 4 år, 2 månader sedan 127 Medlemmar · 214 Svar
-
Söker en överdel till en Tecno Limits ESlim 75% Carbon RDM 430 Mast, någon som har det?
-
North sails rdm platinum 400. 100%kol överdel köpes, alternativt underdel säljes
-
@Perrapops 727787 wrote:
North sails rdm platinum 100%kol överdel köpes, alternativt underdel säljes
Vilken längd?
-
@Perrapops 727799 wrote:
Haha, det glömde jag ju
400är detKan ev. ha en i så fall… Ska bara ut och dubbelkolla surfshacket!
-
@challgren 727801 wrote:
Kan ev. ha en i så fall… Ska bara ut och dubbelkolla surfshacket!
Shit det vore ju grymt!
-
Jag har en fin underdel till en Naish Firestick 100%, 400 cm (2011?) som saknar sin “hona”. Söker m a o en topp eller kan tänka mig att sälja underdelen för en billig peng!
-
I have a top from a Techno Limits RDM 400cm 100%. We can meet in Habo and see if it fits if you are interested. You would get a softer top and need more extension, but it might work well especially if you are light or for smaller sails (that you do not use a lot of extension on the 430 mast).
-
@Pontus Lofgren 727786 wrote:
Söker en överdel till en Tecno Limits ESlim 75% Carbon RDM 430 Mast, någon som har det?
I have a top from a Techno Limits RDM 400cm 100%. We can meet in Habo and see if it fits if you are interested. You would get a softer top and need more extension, but it might work well especially if you are light or for smaller sails (that you do not use a lot of extension on the 430 mast).
Logga in för att svara.