Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Halv-mast-tråden: Bli av med din halva mast!
-
Halv-mast-tråden: Bli av med din halva mast!
aronh svarade 4 år, 2 månader sedan 127 Medlemmar · 214 Svar
-
Såg nu i garaget att jag har en överdel till en Fiberspar Reflex 6000QT 520 samt en underdel till en gammal North accelerator 80 460
Är intresserad av överdel till Simmer/Poverex/Naish 400 RDM
-
@MacTS 470665 wrote:
Såg nu i garaget att jag har en överdel till en Fiberspar Reflex 6000QT 520 samt en underdel till en gammal North accelerator 80 460
Är intresserad av överdel till Simmer/Poverex/Naish 400 RDM
Din underdel accelerator kan vara intressant för mig, hör av mig när vi drar till Årsunda eller Rullsand!
-
@appel 470699 wrote:
Din underdel accelerator kan vara intressant för mig, hör av mig när vi drar till Årsunda eller Rullsand!
Det är bara att hojta till så får du den.
//Mac
-
Tja,
Jag har en challenger short 400 RDM, underdel.
Köper gärna en överdel…
/Magnus -
@appel 470699 wrote:
Märkte nu att jag for med osanning. North-masten är en underdel till en accelerator 60 430…men du kan fortfarande få om du vill….
-
Knäckte underdelen på min Simmer 460 SC10 100% i veckan.
Har alltså en överdel till salu. Är även intresserad av att köpa en underdel. -
Hej gurra 1978, jag är interesserad av din bombakdel som du ville bli av med.
Hälsningar Kristoffer -
Letar också efter sådan bombakdel, kanske nån annan har en sån över ? 😉
-
Har (som alla andra) tre mastöverdelar: 1st Gaastra 100 % 520cm, 1st Fiberspar 100% 550cm och en 1st Arrows 100% 520cm. Behöver en 520 underdel, helst en Gaastra eller Arrows. Någon som vill sälja alternativt byta mot en 550 topp?
/Daniel
d_talje@yahoo.se
073-5014754 -
Hallå tänkte göra en rövare. Jag är ute efter en beg. 400 mast. Så varför inte pussla ihop en egen?
Så vilka har en simmer style sc-6 eller 8 mast, ovandel eller underdel till salu? -
Sökes: Challenger SDS 55% 460 underdel.
Finnes: Inte helt oväntat en överdel till den ovan nämnda underdelen.
-
Kanske läge att klistra denna och bom-tråden? Alt. lägga dem i “gula raden” på förstasidan?
http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=56813 -
Har en NP X9 530 topp och skulle vilja ha en underdel eller bli av med min topp.
Logga in för att svara.