Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Halv-mast-tråden: Bli av med din halva mast!
-
Halv-mast-tråden: Bli av med din halva mast!
aronh svarade 4 år, 2 månader sedan 127 Medlemmar · 214 Svar
-
annonserar igen köper (helst) en överdel till simmer 430 sc10 eller säljer en hel o fin underdel(helst inte)…..micke, telefon0709221653 har även en hel underdel till simmer sc6,400
-
Blev ett mastbrott när jag fick ett kastfall, så nu sökes en underdel till en north sails dropshape 400 mast (RDM) eller ngn underdel som kan passa!
-
Challenger Short 100 RDM underdel säljes!
Ev överdel köpes! -
warolin;626187 wrote:Någon som kanske har en underdel till en Powerex 400-mast liggandes? Knäckte min igår 🙁
Jag har en Powerex 400 RDM 85%kol UNDERDEL från 2007 i fint skick.
Har någon en överdel eller vill köpa min underdel??
/Magnus
-
Ja nu var det dags igen . Min fiberspar 460 gick av idag . Tur att det var vid riggningen . Så nu behöver jag en underdel till Fiberspar 6000 . 460 eller 430 .
-
Hej hå,
Letar SDM 460 underdel…
Gärna Reptile Lizard.Hepp/Henrik
-
Billie;650331 wrote:Ja nu var det dags igen . Min fiberspar 460 gick av idag . Tur att det var vid riggningen . Så nu behöver jag en underdel till Fiberspar 6000 . 460 eller 430 .
Jaså en till klant som lyckats ha sönder en fiberspar, vid riggning! 😀 Har en fiberspar reflex carbon (?) 460 underdel till en billig penning
-
Jag har en överdel till en Simmer SC-10 460. Är sugen på en underdel alt. sälja överdelen.
-
hakuna;484634 wrote:Kanske läge att klistra denna och bom-tråden? Alt. lägga dem i “gula raden” på förstasidan?
http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=56813Kanske läge folk investerar i master som håller? Har ännu inte sett att nån saknar delar till En Hot Rod.
-
Ja att surfslusken saknar delar råder väl ingen tvekan om… typ skruvar…
C
-
Söker underdel till X9 5.80 Neil Pryde.
Skeptiskt till att någon lyckats knäcka den övre delen före den undre, men försöka duger. -
Har en underdel till en Ezzy wave 340 RDM som jag antingen delar med mig av ELLER köper din passande(*) 340 överdel så att jag får en komplett.
/sinker(*) simmer, powerex, goya, north, mfl
Logga in för att svara.