Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Halvbra dag idag!

• nordgren

Medlem
    1 februari, 2004 vid 15:51

Vilken hub håller du till på knatte? Och vad kallar du dig?
    Jag har ca 3 gig vindsurf utdelat, men det är typ bara sånt som finns här på ftpn, har du något schysst man kan ladda ner?

• anonym-anvandare

Medlem
    1 februari, 2004 vid 16:25

jag har typ 10 st vanliga våg surfings filmer om nån vill ha? brukar finnas på dc++ men är aldrig på nån bestämd address direkt… men om man vill ladda hem massa med bra surf filmer ska man använda sig av edonkey.. går långsamt men med lite tålamod så har man fått hem 10 filmet efter ett tag…

• Knatte

Gäst
    1 februari, 2004 vid 17:43

Man kan hitta mig på följande hubbar:
    liberty1.mine.nu
    trdnorge10mbit.no-ip.com:1419
    always2.dyndns.org
    batmax.no-ip.com:23

Heter knatte även där. Har ingen Vindsurfing alls att dela ut.
    Men är det någon som har filmer att dela ut, så är jag sugen på att få någon adress.
    Det får gärna vara gamla filmer som inte går att köpa längre, så ingen filmare förlorar på det längre. men som sagt var, alla V-surffilmer är av intresse smirk.gif

• nordgren

Medlem
    1 februari, 2004 vid 17:49

Okej jag hänger på maximum10mbit.dyndns.org
    Kallar mig [BBB][K-stad]Barak
    Har bara en massa klipp och sånt, inga hela filmer direkt.

• nordgren

Medlem
    1 februari, 2004 vid 17:57

Jädrans, sökte efter surf på hubben nyss, fans en massa där! smile.gif
    Så nu är bland annat RIP, Aloha man, Alive och en massa annat godis på väg ner i burken! smile.gif

Trodde inte att det var så många vindsurfare där. Härligt.

• Knatte

Gäst
    1 februari, 2004 vid 18:02

“edonkey.. ” Förklara lite närmare smile.gif
    Vad är adressen och hur funkar det? Ge lite snabba instruktioner, så att man är med i matchen igen.. tongue.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    1 februari, 2004 vid 18:53

edonkey är ett program.. som kazaa typ.. inga adresser men mycke surf… emule finns också…

• Knatte

Gäst
    1 februari, 2004 vid 19:17

Hittade dig på DC och du hade ju lite smått och gott inom vindsurfing världen.
    Hittade några filmer till, men får väl göra ett besök hos dig om några dagar och få resten av filmerna som du hade fått korn på. smile.gif

• nordgren

Medlem
    1 februari, 2004 vid 19:25

Jepp de ligger i min “outdelade” download mapp men jag lägger över dem i vindsurfingmappen när jag kollat på dem så det är schyssta. smile.gif

• imported_borje

Medlem
    2 februari, 2004 vid 07:25

Ser varmt och skönt ut på bilderna….. smile.gif

• karnan

Medlem
    2 februari, 2004 vid 08:14

Jag har prövat Emule. Enkelt och lättanvänt om man kan motstå frestelsen att kolla på download-raten hela tiden. Programmet finns på http://www.emule.com Det finns åtminstone en tjugotal fullängds vindsurfingfilmer där. Ett tips för er som ska satsa på loopen till sommaren är den franska filmen “Rotations” (VHS-rip). Filmen är helt fokuserad på olika loopar. Trots att den är på franska så känns den extremt pedagogisk. Plug n’ Play hade inte kommit ut sist jag tittade. Om ni ska pröva så tänk på att Emule använder ett kösystem som gör att de första 5-6 timmarna händer inte ett jota. Därefter tickar det på fint, speciellt om man har lite upload.

/Johan

• Knatte

Gäst
    2 februari, 2004 vid 15:10

Hej Kärnan!
    Hur funkar Emule? Jag kom bara åt Poesi eller kungliga familjen sidan confused.gif
    Har jag missat något? Hittade ingen sökmöjlighet..Lite tips kanske!

• anonym-anvandare

Medlem
    2 februari, 2004 vid 16:02

.de skall det vara sök på google…
    vågade inte installera…

• anonym-anvandare

Medlem
    3 februari, 2004 vid 07:35

Inte illa Rambo!!!!!!!!!!!!!!

/Jan.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Halvbra dag idag!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.