Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hamnvakten i Fiskebäck undrar om Jimmy Hellberg kan flytta på sin Formula 175 kartong. Den ligger i vägen för badande och vindsurfare!

• anonym-anvandare

Medlem
    18 maj, 2001 vid 06:37

Riktigt dåligt av dig Jimmy att bara skita i kartongen, dessutom påpekade lokalseglarna att det fanns en container 50 m bort…

Bara för att man har råd att köpa nya brädor huxflux, ger det dig inte rätten att skräpa ner på andras seglingsställen. Skulle du gilla om vi kom och dumpa vårt skräp på ditt favvospot?

Respektera andras surfställen framöver tack!

Sverker – arg hamnvakt

• anonym-anvandare

Medlem
    18 maj, 2001 vid 06:48

Ha,, har han köpt ny bräda igen den lilla kapitalisten!!!!!!!!

• anonym-anvandare

Medlem
    18 maj, 2001 vid 07:36

Jimmy!, du har just förklarat krig mot oss från GBG! Kommer bli riktigt hårt i Björkvik nästa vecka…….det tråkiga är att detta kommer att drabba ALLA Stockholmare!!!!

/Kartongmaffian i GBG

• anonym-anvandare

Medlem
    18 maj, 2001 vid 13:07

Jag tog upp glass pappret efter mig !!!

• anonym-anvandare

Medlem
    18 maj, 2001 vid 13:43

Rykten säger att det kommer att dumpas ca 100st sko kartonger i STHLM nästa helg.

• anonym-anvandare

Medlem
    18 maj, 2001 vid 15:03

Glöm inte att Bollen skall tävla i Stockholm – den feta grisen…

• anonym-anvandare

Medlem
    21 maj, 2001 vid 18:23

• anonym-anvandare

Medlem
    21 maj, 2001 vid 20:47

Gött…

• swe-1

Medlem
    21 maj, 2001 vid 22:23

Jag är hemskt ledsen för att jag glömde kartongen! Men ni måste väl förstå att en från sveriges baksida blir helt bländad av er vackra surfspot, och i ivern att komma ut och segla, helt glömmde bort kartongen. Och efter seglingen då jag blivit förnedrad av PWA-Daniel och CO. var jag helt enkelt för trött för att se kartongen, jag missade ju tillochmed Pizzerian på vägen därifrån!
    Jag ber än en gång om ursäkt för mitt dåliga uppförande och hoppas ni har överseende.

Samtidigt vill jag passa på och välkommna er till Björkvik på torsdag och hoppas på ett bra RM. Men även om vinden skulle utebli så åker ni inte förgäves, Goa gubbar från Götet går nämligen alltid hem hos damerna i Stockholm!!!

//JIMMY

• anonym-anvandare

Medlem
    22 maj, 2001 vid 01:27

Vi tackar och bugar, ses på torsdag mannen….

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hamnvakten i Fiskebäck undrar om Jimmy Hellberg kan flytta på sin Formula 175 kartong. Den ligger i vägen för badande och vindsurfare!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.