Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Handkse för höst/vintersurf?

• surfslusken

Medlem
    8 oktober, 2007 vid 16:54

Har du kollat in Guls öppna? Den funkar fint för mej iaf!
    (Dra nu inte igång nån diskussion om de här nu, men ja kan ju bara inte låta bli o smaska upp bilden igen på ett sånt upplägg!)

• pure

Medlem
    8 oktober, 2007 vid 17:31

Jag kör med biltemas uppklipta fiskhandskar. Kostar bara 100 spänn.
    http://www.biltema.se/products/product.asp?iItemId=85135

• oscar

Medlem
    8 oktober, 2007 vid 18:12

http://www.surfbutiken.nu da kine cold water MITTENS!

• el_duderino

Medlem
    8 oktober, 2007 vid 18:37

HUMOR! den existerar fortfarande, fan va skönt!

• gammelsurfen_

Medlem
    8 oktober, 2007 vid 18:39

haha suveräna bilder ! man vill bara HA,HA,HA 😉

• fegis

Medlem
    8 oktober, 2007 vid 19:40

ett riktigt dålig en, men kunde inte låta bli…

• nikke

Medlem
    8 oktober, 2007 vid 20:01
    Oscar;420662 wrote:
    http://www.surfbutiken.nu da kine cold water MITTENS!

Tack för tipset. tur att någon kunde vara seriös och hjälpa mig i alla fall.

• pure

Medlem
    8 oktober, 2007 vid 20:07

@NIKKE 420711 wrote:

Tack för tipset. tur att någon kunde vara seriös och hjälpa mig i alla fall.

Var helt seriös med mitt förslag angående biltemas hansdkar (förutom bilden).. rekomderar dom… o för 100 spänn är det ju värt o prova.. hade hade nielprydes uppklippta tumvantar innan men fick kramp av dom.. har inte testat dakines dock..

• el_duderino

Medlem
    8 oktober, 2007 vid 20:13

Vafan, ska vi va seriösa helt plötsligt??? Isåfall vill jag också rekommendera DKCWM 🙂 Är inne på mitt 5:e par nu

• nikke

Medlem
    8 oktober, 2007 vid 20:14
    pure;420714 wrote:
    Var helt seriös med mitt förslag angående biltemas hansdkar (förutom bilden).. rekomderar dom… o för 100 spänn är det ju värt o prova.. hade hade nielprydes uppklippta tumvantar innan men fick kramp av dom.. har inte testat dakines dock..

Testar dakines vante tror jag, såg att de hade en extratjock handske också, undra om den är förklumpig kanske?

• ola_p

Medlem
    8 oktober, 2007 vid 20:57

Jag har både CWM och PLs tjockvante… PL vantarna är varmare men tjockare. Skall man segla freeride och inte ladda på trick hela tiden/segla mycket urkrokad (vågsegling) så funkar dom.

CWM är inte lika varma men fungerar ruggigt bra för att vara slutna handskar. Duger i de flesta fall och är oändligt mycket varmare än öppna vantar (som ju är helt värdelöst).

• ola_p

Medlem
    8 oktober, 2007 vid 20:59

@surfslusken 420628 wrote:

Har du kollat in Guls öppna? Den funkar fint för mej iaf!
    (Dra nu inte igång nån diskussion om de här nu, men ja kan ju bara inte låta bli o smaska upp bilden igen på ett sånt upplägg!)

Har du en interaktiv tidning, eller vart finns surfkopplingen? (eller är datorn bara ur bild?) :confused2:

• g_l

Medlem
    9 oktober, 2007 vid 05:55

Köp Dakine CWM och du kommer inte att frysa om händerna i vinter. Förresten: lika bra att du köper två par med en gång (de är så bra att du vill använda dem ofta, och då slits de ganska snabbt).

• surfslusken

Medlem
    9 oktober, 2007 vid 15:11

@Ola_P 420732 wrote:

Har du en interaktiv tidning, eller vart finns surfkopplingen? (eller är datorn bara ur bild?) :confused2:

Surfkopplingen? Surf o ronk e ungefär lika kul!;)

• ola_p

Medlem
    9 oktober, 2007 vid 16:42

@surfslusken 420892 wrote:

Surfkopplingen? Surf o ronk e ungefär lika kul!;)

Att jag inte tänkte på det…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Handkse för höst/vintersurf?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.