Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Handla våt/torrdräkt

• Handla våt/torrdräkt

Publicerad av fjant på 15 mars, 2002 vid 18:46

Är det någon som har erfarenhet av att handla våt/torrdräkt på postorder? Detta innebär ju att man inte kan prova storlek, så man måste lita på storlekstabellerna. Hur “säkra” är de???

jonas-j svarade 22 år, 10 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • fjant

Medlem
    16 mars, 2002 vid 15:17

.

• joce

Medlem
    16 mars, 2002 vid 15:57

jag skulle aldrig beställa en våtdräkt på postorder om jag inte hade möjlighet att prova exakt samma modell nånstans innan…. En våtdräkt som inte sitter perfekt är ingen höjdare..

Joce.

• bta

Medlem
    16 mars, 2002 vid 16:05

jag tycker absolut att du ska prova i någon butik,den måste sitta någorlunda tight,osv.i vårt land är väll våtdräkten det viktigaste surfredskapet
    /B

• anonym-anvandare

Medlem
    17 mars, 2002 vid 00:09

Jag köpte en begagnad semidry för 800 från sp som sitter som en smäck! Men det kanske är annorlunda med torr.. de är väl anpassade efter längden… det var inga problem för mig iaf, men kanske hade tur. Semidry är optimalt i värme och smidighet (lite jobbigt att paddla om man vågsurfar iof).

• anonym-anvandare

Medlem
    17 mars, 2002 vid 09:42

köpte precis en ny våtdräckt: prolimit utan att prova. Storleken var perfekt. Grejen är att jag alltid har haft PL innan, samma storlek etc, så jag vet vad jag ska ha, annars kan du prova nånstans först och sen köpa genom postorder. Strolekstabbeller kan man lita på!

• jonas-j

Medlem
    17 mars, 2002 vid 13:54

Jag skulle också säga att man kan lita på storlkes tabellerna. Om de inte hade stämt så tror jaginte de hade haft dem..

mvh Jonas

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Handla våt/torrdräkt

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.