Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Handlepass leash?
-
Handlepass leash?
Publicerad av skanepaul på 14 juli, 2004 vid 19:04Var kan man få tag i sådan? Eller har någon ngt förslag hur man kanske kan göra en?
pet svarade 20 år, 3 månader sedan 10 Medlemmar · 23 Svar -
23 Svar
-
Det va helvete va alla ska handelpassa. SS-leash är mitt vapen av val, är inne på sin åttonde månad. Fixa quick release själv.
-
ja men det är säkert bara en fluga… tack för svaret!
jaha, vem säljer en sådan då?
-
Det enda jag vet är att “Honk” hade nått snöre han köpt på Surfers i Varberg. Verkade funka, men enligt honom va killen som sålde den själv lite osäker på om det verkligen var det den va till för. Pips borde väl ha koll på det eller?
-
jag tänkte då på den här ss leashen som peps har. lasurf kanske, men dom svarar inte på min mail (än så länge varjefall)
-
Jag tror SS har lite ont om grejer nu, ett annat alternativ är bypass-leashen från Cabrinha. Eller helt enkelt en bit av en bogser lina. 3200kg tar en 49.90-lina på Biltema.
-
Svar till:
Eller helt enkelt en bit av en bogser lina. 3200kg tar en 49.90-lina på Biltema.
[/ QUOTE ]
Ja man får väl köra dubbla om man gillar att va överriggad…
-
Naish har nya grejor på gång Palle kommer med mer info och bilder så fort jag får tag i den.
-
Ja jag pratade med honom idag han sa det så vi väntar med spänning.
-
Vi ska nog till Varberg i helgen. Blir kul att se Falle göra sina första handlepass…
Logga in för att svara.