Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Hang loose! 25-26 September!
-
Hang loose! 25-26 September!
Publicerad av patrikol på 20 september, 2004 vid 06:50Anmäl er här till Hang Loose inte bara ni som skall tävla utan alla andra med.
Kan vara kul att se vem som kommer, samt vi kan hjälpa arrangörerna att veta ungefär hur många som kommer.Anmälan göres på denna länk: http://www.kitenation.se/hangloose/anmalan.html
patrikol svarade 20 år, 6 månader sedan 17 Medlemmar · 39 Svar -
39 Svar
-
Är det nån som ska till Varberg fredag kväll/lördag som jag kanske kan åka med ?
ankii 0709 53 26 69
-
Henke och jag åker på lördag morgon. Du kan få åka med oss om du vill. Men vi åker ju bara upp om det ser ut att blåsa någon av dagarna.Ps Vi har Coca Cola i bilen!
Hälsa Micke.
-
Frågan är hur ska man bo?
Det går ju att tälta men finns det vandrarhem i närheten? -
hade ingen aning om detta. redan för sent att anmäla sig
tydlingen.synd. -
Nej inte i närheten du bor på en Camping! Björkängs camping ligger precis vid spoten! Dom har även stugor!
http://www.bjorkangscamping.se/s_index.htm
Nog har dom flesta hörttalas om denna tävling från början var det en högsta hängtid/Höjd tävling enbart men sedan blev den flyttad till detta gemensamma evenemang. Kommer folk ifrån hela sverige så det skall bli skitkul får vi bara hoppas att vinden kommer annars så blir det ju inte så många som kommer.
-
Alla kommer att hamna i team vidrigs 20 manna tält med kamin framåt kvällen ändå… fett med ös
-
Du får automatiskt en kram av alla som upptäckt det och gratulerat dig! Grattis förresten!
-
Jag har för tillfället fem platser kvar i bussen upp till Tävlingen, ju fler vi blir dessto roligare blir det ju!
Vi Kör på lördagsmorgonen och kommer hem söndagkväll. Jag och Henke sover i bussen andra som vill följa med får bo i tält eller någon av stugorna som säkert har någon plats över hos någon eller något av dom 20 manna tält som skall vara på plats där uppe. Lär väl inte bli så många timmars sömn, fest på kvällen/Natten ju! Kom igen nu det blir ju årets kite helg!
Logga in för att svara.