Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Hang loose! 25-26 September!
-
ja om de blauser ja.. verkar fan itne bra .. men hoppas de inte llyckas med sina prognoser så här långt iförväg..
-
Det är ju som alltid i denna sporten tyvärr! Vi kör ju såklart bara om det blåser.
Så här säger DMI än så länge. Men det är ju alldeles för tidigt för att lita på hoppas dom har fel!
”Lørdag
Nogen sol, men fortsat mulighed for byger og let til frisk vind omkring nordvest. Dagtemp. mellem 12 og 15 grader, om natten mellem 5 og 10 grader.Søndag og mandag
Fortsat ustadigt men nok lidt lunere igen. ” -
vi får väl be till kiteguden.. i ditt fall e det väl robby??..
-
He He Nja han är en cool farbror! Men Leisha Miller är nog favoriten.
-
Blåser? Vad menar ni? Det e la gött att bara hänga i Varberg och trycka rulle med lite ost. Någon som har plats i bilen från Göteborg för en svinbakis Loco? På lördag morgon.
-
ehhh, nån som har plats i bilen från estocolmo på fre? eller nåt?
/don david auf august
0731 509099 -
ja om man har nära ananrs e det fan bättre o stanna där det blåser..
-
Fan att man ska flytta på lördag – annars hade jag kommit och hoppat skiten av er alla!
-
Svar till:
trycka rulle med lite ost.
[/ QUOTE ]
Ehhh… jag hoppas inte det är vad det låter som…. -
ooo stolt jag ahr ändå typ 100 elelr nått.. men vafaen patrik ser ju inte helt just ut för heljen nu lovar de regn osså..
-
Svar till:
Svar till:
trycka rulle med lite ost.
[/ QUOTE ]
Ehhh… jag hoppas inte det är vad det låter som….[/ QUOTE ]vadå? kolla en schysst film o käka ostbricka??
Logga in för att svara.