Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing häng på till sydafrika

• häng på till sydafrika

Publicerad av styret på 18 augusti, 2005 vid 21:19

Ove226 och jag är igång och styr lite med vinterns beivrenheter.
    Vi drar till sydafrika i början av januari och stannar till början av april, dvs 3 månader för att leva lite jävel och kanske hinna med ett par vågsessions emellanåt.

vi håller på och styr upp ett hus i tableview. 3 sovrum, två badrum, vardagsrum, kök, två garage, carport för två bilar, larm, pool på inmurad tomt med mera. vi tror man kommer kunna bo 2 pers i varje rum och som det är nu är vi 3 stycken som är säkra på att vi åker. det resulterar troligen i 3 platser till i kåken som vi gärna fyller ut.
    huset kostar 6000 rand i månaden dvs typ 7000 spänn. om vi blir 6 stycken så blir det typ 3500 för tre månader i gött hus.

vi har kollat bilar och resor med om nån är intreserad. det här blir fedt

wavesurfer77 svarade 19 år, 6 månader sedan 15 Medlemmar · 29 Svar
  • 29 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    18 augusti, 2005 vid 22:10

Tjenanare tjenare det låter ju kanon! Finns det någon man kan ringa till om man vill veta mer?
    Håller just på att fundera ut hur mitt kommande år skall se ut, med jobb, studier, förhoppningsvis surf! Är intreserad att få veta mer om bilar o resorna ni kollat upp!

/mvh anders

• styret

Medlem
    18 augusti, 2005 vid 22:17

kan ringa eller maila mej
    [email=”parlundgren@gmailcom”]parlundgren@gmailcom[/email] eller 070 620 63 85. jobbar lite kvällar och sånt men kan svara ibland.

• surfmanj

Medlem
    19 augusti, 2005 vid 05:38

Du menar att du skall ner och dricka sprit och bli spolad en och en annan gång! grin.gif

Häng på till Jeri i stället!!

• styret

Medlem
    19 augusti, 2005 vid 08:35

more or less, jäpp.

jippie! kul att åka till jeri i två månader i november och sen bli tvungen att sitta ocxh ruttna i sverige hela vinterjäveln iallefall.

• skywalker

Medlem
    19 augusti, 2005 vid 13:06

Lycka till styret. Vi vill ha dig välbehållen tillbaka smile.gif

• surfmanj

Medlem
    19 augusti, 2005 vid 13:48

Eller Jeri och sedan får du la snabb jobba eller sälja husvagnen och hänga på till maggan!! I jan?

• inge

Medlem
    19 augusti, 2005 vid 15:28

Kul med Jeri!!..

Vi (jag, mbkpeter och callekuling) sticker till Jeri den 11 nov.
    När skulle ni dit?

/J

• styret

Medlem
    19 augusti, 2005 vid 20:14

sitta och kolla tyskar i string och segla plattvatten kan jag göra på haga. november kör man ju fortfarande här hemma.

• wavesurfer77

Medlem
    20 augusti, 2005 vid 17:13

Detta verkar intressant. Skall ni ta med grejer på flyget eller hyr ni där nere?, Vad är det för surf? Små grejer eller?

• surfmanj

Medlem
    20 augusti, 2005 vid 17:36

åka åker den 15 oct.. funderar på att dra till Fortaleza under november.. får se lite..

• herodude

Medlem
    20 augusti, 2005 vid 20:56

ah hade varit grymmt meeeeeeeeeeeeen jag å polarn drar till maui i tre månader istället nästa vinter så får hålla i kosingen nu.. 😛

• brutus

Medlem
    20 augusti, 2005 vid 22:12

era as!
    wink.gif
    Själv ska jag va här i vinter o vänta till nästa sommar… då det enligt SMHI´s långtidsprognos ska blåsa utav bar h-e!
    /M

• styret

Medlem
    21 augusti, 2005 vid 10:17

vi tar med oss grejer. vågpruylar främst men vi kommer ha med freestyleskräpet med för att köra på sjön när det itne vill sej i bryten.

• s

Medlem
    21 augusti, 2005 vid 10:53

Tjaba!

Gött att dra till Sydafrika Styret! Vi ska också dit.
    Jag och min flickvän åker 12/11 och stannar tre veckor. Så vi ska rippa upp vattnet så att det inte är några vågor kvar när ni kommer! wink.gif

Innan dess hoppas jag alla Öländningar och även du wink.gif kommer till Waveclassic! I år kommer det blåsa hård VNV och bli världens fetaste vågtävling! (Tja, någon gång måste det osannolika inträffa eller?)

/Staffan

• styret

Medlem
    21 augusti, 2005 vid 11:29

gött. kan väl spara lite vitvatten iallafall?

vi ses på wc.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing häng på till sydafrika

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.