-
Hängsele ryggvärk
Har någon tips på bra hängsele då jag har
dålig rygg , är det någon större skillnad på selar?
Hört att midje sele används i race, har någon provat?
Mvh
Per SWE 1111
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Hängsele ryggvärk
Taggad: racing
Har någon tips på bra hängsele då jag har
dålig rygg , är det någon större skillnad på selar?
Hört att midje sele används i race, har någon provat?
Mvh
Per SWE 1111
Ryggvärk och windsurfing är ingen bra kombination oavsett sele. Jag gick hos en kiropraktor och sjukgymnast hela förra året för att bli ok igen. De rekommenderade mig inte precis att sticka ut och surfa. Jag kunde givetvis inte hålla mig så jag gick ut och rev givetvis upp skadan igen och fick börja om min rehab. Jag hade en spricka i en disk så ischas kom i kläm. Inte kul!!!
När det gäller midjesele i race så har jag precis beställt en Prolimit. Återkommer om hur den passar som Formula-sele. Jag tror att den kommer att funka perfekt för mig! Det finns det flera i Svenska Cupen som kör med dem. Daniel Schönemann är en…
/Gustav
Ser fram emot ett svar och lycka till
med ryggen så du slipper en tredje vända !
Per SWE1111
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Hängsele ryggvärk
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.