Senaste nytt Forums Hänseletamp av

• anonym-anvandare

Medlem
    29 augusti, 2003 vid 14:38

gå och rösta ja så får du det för 4 euro….

• lars_k

Medlem
    29 augusti, 2003 vid 15:07

Jag tror de kommer att runda av uppåt till 5 Euro så var rädd om tamparna!

• anonym-anvandare

Medlem
    29 augusti, 2003 vid 15:26

Jag tänte gå till skomakarn i helgen och se om han kan fix den. Den gick av på värtan (sthlm) i söndags. Med dräkt sele och lite vatten i dräkten skulle jag tro att min tjänstevikt blir minst 90 panner! Tappade balansen nån gång mellan 20 till 25 knop (seglade min emotion 151 med 7,9 kvm, vind 9-10m/s). Höll ej emot fallet så att bommenfronten och masten inte skulle drämma i brädan. Jag beslutade själv att fortsätta resan med en volt över och förbi masten (drog i masten med axeln i somras vid haga park. gjorde rätt ont faktiskt). Någon gång under resan förbi masten gick linan av. Känslan var som att dra av en sytråd. Dvs bara ett litet knäpp. Men det var kanske bra att det billigaste pajjade. Återkommer med rapport om skiten pajjar igen efter lagning!
    /PS som tur har man massa prylar och flera linor. Plockade bort en från freestylebommen och seglade vidare. det var sjysst på värtan i söndags. dock j-vla byigt. men de e vi värtan hang arounds vana vid./
    Numera malibuman smirk.gif

• endy

Medlem
    29 augusti, 2003 vid 16:03

Vet inte om jag orkar kommentera det där…men ja jo det gjorde jag ju
    Ähh lutar mig tillbaks och öppnar en öl…

Trevlig Helg!

• roy

Medlem
    30 augusti, 2003 vid 08:45

Gick det bra hos tandläkaren? eller bedövar du dina smärtor med pilsner, hehehe
    Jag var själv dit på besök i onsdags och dom jäklarna snodde en visdomstand av mig crazy.gif

• safesurfer

Medlem
    30 augusti, 2003 vid 09:58

Måsete bara berätta att jag har också ett par neilpryde justerbara som gått av. Mina första linor var hawaiianproline linor som jag köpte 94. De är så förbannat hållbara att de är snudd på omöjligt att kapa plasten för att korta dem (smälte dem och använde sekatör), segaste plasten jag någonsin stöttpå. Jag har till och med slitit ut en dakine hängselekrok som nöttes av av linorna, inte en repa i linorna. De är helt stenhårda i plasten jämfört med neilpryde. Så ville bara ta tilfället iakt att hylla dessa fantastiska linor.

• endy

Medlem
    30 augusti, 2003 vid 11:00

Det gick väl bra, så bra det kan gå hos tandläkarn, det var väl inte mot smärtan utan räkningen isåfall grin.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Hänseletamp av

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.