Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Här är voodoo!!

• voodoo

Medlem
    14 februari, 2001 vid 09:03

Vill fortfarande veta vart du hämtar informationen..Låter konstigt att Gaastra skulle sälja mer än N….!! Sedan till ”nybörjaren” Tack för ditt stöd i denna svåra tid =o) nää, jag tar INTE åt mig tycker detta är görskoj!!

vooodo wink.gif

• grinchen

Medlem
    14 februari, 2001 vid 09:11

Nej det är helt klart att jag kan inte vara säker på hur mycket si och så säljer
    men jag tycks mig minnas att tex i England -97 så sålde NP ca 4200, Gaastra 2300 och North 1400.
    Men mycket kanske har skett sen dess.

• easyrider

Medlem
    14 februari, 2001 vid 13:36

Tack . men har du sifror oxså
    mvh easyrider
    rip it up in 2001

• anonym-anvandare

Medlem
    15 februari, 2001 vid 13:40

Fråga:Kan man göra arials på vågorna i Mälaren??????.

//Akd

• voodoo

Medlem
    15 februari, 2001 vid 15:22

Här på Mälaren kan man göra ALLT utom vågridning fast det är MKT svårare!!Forwards, bakåtloopar och tabletops är väl ingen match i vågor och sidvind…

vooodo wink.gif

• easyrider

Medlem
    15 februari, 2001 vid 16:49

det där var intressant hehe

• anonym-anvandare

Medlem
    15 februari, 2001 vid 20:52

Aerials utan vågridning låter lite skumt tycker jag,men det kanske är en definitionssak!!!!!!

• voodoo

Medlem
    15 februari, 2001 vid 20:56

Det var precis det jag menade alla (de flesta) manövrar förutom dom som hör till vågridning..eller om man kan kalla hopp längst med chopvåg för aerial?? =o)

vooodo wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    15 februari, 2001 vid 20:58

Test

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

31 av 39 svar februari 2001
Nu
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA