Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing har en FET brunotti bräda kvar

• walle

Medlem
    16 juli, 2005 vid 18:16

snygg!

• biorno

Medlem
    16 juli, 2005 vid 18:50

Jag har säkra källor som har sagt att du har haft problem i gamlebyviken.

• bohn2fly

Medlem
    16 juli, 2005 vid 19:50

Måste säga att jag är fantasikt nöjd med den, trots att jag nu kör foil. smirk.gif

Ett riktigt bra kantgrepp, choppen känns knappt, G10 fenorna gör så att brädan går på räls, men för den delen är det inga problem att slida runt brädan. Sköna tofflor att stoppa fötterna i, sitter riktigt bra.

Köra brädan riktigt snabbt är en fantastisk känsla, landa hoppen känns mjukt sm en vattensäng.

Vill ni testa så får ni inte låna min, köp den sista istället shocked.gif

/Pete

• anonym-anvandare

Medlem
    16 juli, 2005 vid 22:31

Svar till:

Jag har säkra källor som har sagt att du har haft problem i gamlebyviken.

[/ QUOTE ]
    har faen inte kört i viken i år?!?

men jag har jevla ont i ryggen och e blå på sidan efter hallmare i går… tongue.gif
    /Walle

• mrmille

Medlem
    16 juli, 2005 vid 23:04

mohahha

körde ju ”nästan” (ibland totalt) ifrån dig med min färsiga HERR STONKER SHARK 180cm då

Fan, ssärpa sij tsåa!

jodå, Horizon är sjukt bra, bara så ni vet så kostar den 6000-7000 ute i europa. Lita skummt pris just nu asså!

• bohn2fly

Medlem
    16 juli, 2005 vid 23:17

Inlägget raderat av Patrikol

• bohn2fly

Medlem
    16 juli, 2005 vid 23:22

Okej, jag tar om det.

Eh, va ???

När jag bytte från min flowerpower 178 bräda till Horizon, gick du upp på land…

/Pete

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing har en FET brunotti bräda kvar

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.