Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Har en fråga
-
Har en fråga
Publicerad av tony27 på 18 augusti, 2008 vid 16:52Flexifoil Omega 2008 130/41(bräda)+Best Nemesis EZ Pump 12m2 2008+Mystic Firestarter 2008 (sele) för 12000 kr (nya alltså), är det en bra deal?
tony27 svarade 16 år, 8 månader sedan 14 Medlemmar · 20 Svar -
20 Svar
-
Är nybörjare själv (antar att du är det med) köpte begagnat och tror det är det bästa alternativet då man som nybörjare förmodligen inte märker någon jätte skillnad på nytt och 1-2 år gammalt!
-
@tony27 491771 wrote:
Flexifoil Omega 2008 130/41(bräda)+Best Nemesis EZ Pump 12m2 2008+Mystic Firestarter 2008 (sele) för 12000 kr (nya alltså), är det en bra deal?
Bra deal och kan bara säga att du kommer bli helnöjd med Nemesis HP 12. Fick min Nemesis för 1 vecka sedan och har bara positivt att säga om den!
-
Helt klart grym deal. Både brädan och kiten är riiiktigt feta. seriöst. Nemesisen är en av de bästa kites jag har provat.
eeeh, jag såg just att du får en mystic firestarter med…. det är en sjukt bra deal du får.
-
Verkar ju vara en riktigt bra affär. Flexibrädan kommer du nog att ha kul med även som lite mer erfaren åkare! (om du nu inte redan är det..)
Selen är väl enl.mystic vänner grym..
(Är det månne Robsport som haft lagerrensning;)? -
Molle73;492075 wrote:Verkar ju vara en riktigt bra affär. Flexibrädan kommer du nog att ha kul med även som lite mer erfaren åkare! (om du nu inte redan är det..)
Selen är väl enl.mystic vänner grym..
(Är det månne Robsport som haft lagerrensning;)?Vilken bräda håller högre klass Naish Thorn eller Flexi Omega???
-
Vet inte vad du menar med klass men Thorn är en sjukt fin freestylebräda med grym pop och en väldigt hållbar träkärna. Har inte hört talas om någon som knäckt en Thorn 08. Jag får nog säga att Thorn håller absolut världsklass och med tanke på att Langeree kör den i PKRA så får man nog anta att det stämmer. Vet inte vilken klass och hållbarhet det är på Flexin men det är nog inte kattskit det heller.
-
båda brädor är riktigt fina, personligen skulle jag välja omegan men det är som sagt smaksak. båda brädor håller riktigt hög kvalitét och du blir inte missnöjd med någon av dom.
Logga in för att svara.