Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Har färgen på seglet nån betydelse??

• anonym-anvandare

Medlem
    11 januari, 2002 vid 13:12

Vårens tampfärg är Sahlin-grått och går utmärkt bland annat till Gaastras nya gula Grind det snyggaste seglet här på Cotillo just nu. Men tampen skall hänga lite sladdrigt i år.
    /Mona

• anonym-anvandare

Medlem
    11 januari, 2002 vid 17:23

Låt folk få färg efter hur bra de är, då syns det tydligen vilka man skall skrika babord till! Ungefär som bälten i judo, en tydlig gradering på tönt och expert!

• anonym-anvandare

Medlem
    11 januari, 2002 vid 20:01

Bra ide´
    Som given tönt kör jag gärna med gula segel. Och experter självklart med de svarta seglena. (Dom kan få köpa mitt svarta VX2 för 4500:-)

• lagvast

Medlem
    13 januari, 2002 vid 16:20

Nej färgen har absolut ingen betydelse vill du väcka uppmärksamhet ska allt vara transparent även våtdräkten.

• anonym-anvandare

Medlem
    14 januari, 2002 vid 13:55

De röda är snabbare än de gröna.

• surfskutt

Medlem
    14 januari, 2002 vid 17:51

Av den här disskutionen att dömma så är jag hel körd redan från början, har precis införskaffat ett neon gult segel till min orangea bräda. Vet inte riktigt om det matchar än hmm……

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Har färgen på seglet nån betydelse??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.