Senaste nytt › Forums › Övriga › Support & Förslag › Här finns användarbilderna (avatarer)
-
Här finns användarbilderna (avatarer)
Publicerad av imported_admin på 21 december, 2005 vid 21:08http://www.surfzone.se/oldforum/ubbthreads.php?Cat=
Ni kan endast gå in på eran kontrollpanel!:) 🙂
/Steffo
jonaish svarade 18 år, 10 månader sedan 8 Medlemmar · 33 Svar -
33 Svar
-
Ola_P wrote:Psst, den e skyddad av en htaccess..
Ajdå, men nu är den borttagen.
/steffo
-
Knatte
Gäst22 december, 2005 vid 10:42Nu har man ju fixat ner sin bild på datorn igen…
Men det är väl fortfarande så att, man inte kan lägga in sin avatar ännu:o -
jes, nu kan man köra sitt personliga visuella filter o sålla alla bullshitinlägg “at a glance”. bra jobbat. /M
men det är fortfarande smått irriterande att varje inlägg, trots en ynka mening ska ta sådan plats!
-
Boys Boys….
kan man inte ha Animerade giffar nu lr ?? och kan ma inte ha signatur bild ??
-
Oj vad jag blir lycklig om bilder i signaturer är borta.
Musik man inte kan va utan
Swe-www.neradio.seFr-www.pulsradio.com
Om det är din signatur, så korta gärna ner den en aning, till två rader ex. vis.
-
jonaish wrote:kan man inte ha Animerade giffar nu lr ?? och kan ma inte ha signatur bild ??
Animerad GIF ska gå bra men när jag provade så gick den för snabbt. Är din nuvarande en anim gif?
Jag ska kolla upp signaturer men det borde gå bra om du använder [img]taggar, HTML är avstängt.
/Steffo (det blev visst fel användare)
-
testuser wrote:Jag ska kolla upp signaturer men det borde gå bra om du använder [img]taggar, HTML är avstängt.
/Steffo (det blev visst fel användare)
Fel av mig ,det var avstängt men nu är det påslaget.
-
Ola_p…
Ja det är min signatur, men ska fixa tillbaks Cabrinha bilden som jag hade på gamla steffo,,,testuser…
ja det är en anim gif, men när man ska fixa så skriver man väl framför allt å bakom allt lr ?? -
Ola_p du vet ja att jag hade en cabrinha bild på gamla steffo,, och då skriver man väl [url] framför å bakom… men det går inte nu:(
-
Du börjar med [img]och avslutar med[/img] länken i mellan taggarna alltså
-
bilden jag vill ha som man kan se när man skickar inlägg
och
[img]www.cabrinha.com/logo.jpg[/img]
lr
bild som jag vill ha som signatur bild
///jag får det inte till att funka 🙁
-
Rättade till en av bilderna åt dig, läste du överhuvudtaget vad steffo skrev?
[noparse]Det är [img]du skall använda, inte[/noparse]
Skall du använda cabrinha loggan som signatur så får du ta ner den i storlek, så att den blir max så stor som double post animationen.
Logga in för att svara.