Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Har Living bytt?
Taggad: freestyle, våg, våg freestyle
-
Har Living bytt?
Publicerad av adde på 30 november, 2004 vid 14:36Har Living bytt från AHD/NS till RRD/Simmer
/adde
poppo svarade 19 år, 11 månader sedan 9 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Japp det stämmer!Han e sponsrad av Surfersparadise nu mera tror jag.
-
aah vad gött ännu en surfare som tagit sitt förnnuft till fånga, fast rrd hmm jp skulle det varit.. men men alla gör inte rätt val i livet..
-
När bytte han då? Och varför har inte jag fått veta nått?
/adde
-
ingen ville riskera allt tjat om naish som hade uppstått om du fått reda på att han skulle byta…
-
Hehe, jag vill bara hålla mitt register över vad alla seglare, svenska som utländska, har för brädor/segel/master/bommar/dräkter/selar/tampar/stroppar/fenor/badbyxor/takräcksvadering/sommardäck/segelbag/tandkräm/flick-/pojkvän/favorit-mat/lagningar/bicepsmått uppdaterat.
/adde
-
vad är jp i förhållande till rrd?
nya twintipen säjer ju allt. -
Ah äntligen lite bättre bilder på den. på rrd:s produkt blad var det en femåring som hade ritat så det va svårt o få en bra bild.
Vad väger den egentligen? Förut målade dom den knappt o nu e det tydligen helt ok att dränka den i färg..
Blir svårt o bestämma sig för bräda nu när alla freestyle brädor blir mer o mer freestyle.. får väl bli en super cross för freestyle börjar flippa. -
Adde, du får ju inte glömma spolarvätskan! För det är ju oftast den som gör att vulcanon inte sitter.. eller hur Dr. Masse
-
Jag avgudar min TT 105 -05. Klart bästa freestylebräda jag provat!
Logga in för att svara.