Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Har någon sett “Winning Formula”?

Taggad: 

• swe-1

Medlem
    14 maj, 2002 vid 12:44

Hallå Mac!

Klart jag sett den!
    Den är OK, ganska kort och beskriver endast trim och teknik. Jag tycker inte att den är värd de pengar den kostar inkl frakt mm som det blir om man beställer den över internet. PWA Racing Technique är äldre men tar upp starter, rundningar, målgång, mm. Det mesta man behöver veta inför en tävling och även lite trim. Nästa gång du är i Stockholm kan vi ha en mysvideokväll… wink.gif

//JIMMY

• peter-andersson

Medlem
    14 maj, 2002 vid 14:30

Då blir Jimmy giftig iår när han sett dessa båda teknikvideos!
    =)

• anonym-anvandare

Medlem
    14 maj, 2002 vid 14:42

mysvideokväll låter ju strålande………..

Jag hör av mig när jag skall ner till byn nästa gång.

Ha det.

• anonym-anvandare

Medlem
    15 maj, 2002 vid 15:57

Den här filmen du pratar om, PWA Racing Technique, den låter bra. Kan du copa den. Jag betalar bra. (Öh, hoppas ingen farbror polis läser det här)
    Patrik 0707-424428

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Har någon sett “Winning Formula”?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.