Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Har något ändrats i Lay-outen sista dagarna??

• Har något ändrats i Lay-outen sista dagarna??

Publicerad av Knatte på 1 februari, 2011 vid 18:16

Har det skett någon förändring i upplägget/lay-outen här de sista dagarna??
    För om inte mitt minnes spökar väldigt mycket, så ser min “startbild” lite annorlunda ut..:confused2:
    Jag har alltid haft ” vindsurfing konfen” konfen som startalternativ, och då har jag också sett några underforum som slalom/speed mm på samma gång ovanför konfen vindsurfing.
    Nu har jag bara konfen vindsurfing synlig. ( Jag kan hitta dessa via valen/underkataloger)
    Men jag känner att något har hänt.. Ser likadant ut i FF och IE8:tongue:
    Förvirrat, men hoppas någon känner igen vad jag menar…

dr-masse svarade 13 år, 9 månader sedan 5 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • erolwi

Medlem
    1 februari, 2011 vid 18:57

Samma på mobilverisionen

• ludde_l

Medlem
    1 februari, 2011 vid 19:45

Och Våg & Freestyle pekar tillbaka hit.

• dr-masse

Medlem
    1 februari, 2011 vid 19:57

Jepp, det är saker på gång. Ständig fintputsning av männen bakom spakarna! (inte jag, jag skriver och tycker och gör så lite som möjligt…)

• swe-496

Medlem
    1 februari, 2011 vid 20:15

Tycker man kan hålla isär Formula, Kona ifrån Slalom och Speed. Visst allt det är racing i någon form, men det blir jädrans rörigt att hitta inlägg som rör de olika sakerna. Nu hittar man fd Racinginlägg väldigt långt ner i listan.
    Det är många som inte kör Speed och slalom som säkerligen vill hitta inläggen som rör dem mycket lättare än vad det har blivit nu.
    Visst finns sökfunktionen, men vem kommer ihåg alla trådnamn som har startats.
    Tycker forumen var bra som de var innan denna förändring.
    Det har blivit lite mer svårnavigerat nu tycker jag.

Mvh Mattias Wallblom SWE 73

• swe-496

Medlem
    1 februari, 2011 vid 20:18

och vart har freestyle/wave tagit vägen?

• dr-masse

Medlem
    1 februari, 2011 vid 20:29

Allt är nog inte klart, Steffo vet som alltid och lär ge svar.

• swe-496

Medlem
    2 februari, 2011 vid 04:59

Sant iofs dr Masse

• steffo

Medlem
    2 februari, 2011 vid 07:47

Antalet forum har haft en tendens att öka med tiden och i en del i av dessa så skrivs det inte så ofta. Därför har vi slagit ihop några av dessa. Våg & Fresstyle har hamnat i Konfen Vindsurf och Racing samt GPS har hamnat i Slalom&Speed.

Trådarna som har flyttats har blivit Taggade med dess ursprungliga forumnamn så det går att hitta dessa reletivt enkelt.
    Det finns ett “Tag moln” till höger, klicka ex Racing för att se trådarna från det gamla forumet.

Om det är något tråd som ni vill ha klistrad, ex info om tävling mm så ta kontakt med något moderator eller admin så fixat vi det.

Ta även för vana att tagga inläggen ni skriver med något relevant så blir det lättare att hitta.

• Knatte

Gäst
    2 februari, 2011 vid 18:05
    Steffo;645748 wrote:
    Antalet forum har haft en tendens att öka med tiden och i en del i av dessa så skrivs det inte så ofta. Därför har vi slagit ihop några av dessa. Våg & Fresstyle har hamnat i Konfen Vindsurf och Racing samt GPS har hamnat i Slalom&Speed.

Trådarna som har flyttats har blivit Taggade med dess ursprungliga forumnamn så det går att hitta dessa reletivt enkelt.
    Det finns ett “Tag moln” till höger, klicka ex Racing för att se trådarna från det gamla forumet.

Om det är något tråd som ni vill ha klistrad, ex info om tävling mm så ta kontakt med något moderator eller admin så fixat vi det.

Ta även för vana att tagga inläggen ni skriver med något relevant så blir det lättare att hitta.

Jag personligen tycker det är jättebra om man slår ihop vissa forum, för att få detta mera överskådligt. Vilket säkert är tanken:laugh:
    Så jag tycker det är en bra förändring, nu när jag förstår vad som pågår!

• dr-masse

Medlem
    2 februari, 2011 vid 18:13

Ja, nu när man kan tagga och söka så känns det lite onödigt med en massa forum. Så – det har slagits ihop lite, vilket jag oxå tycker är bra. Viktigare att det händer grejor på forumen än att det är överskådligt!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Har något ändrats i Lay-outen sista dagarna??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.