Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Har nån en lättvindskite till salu?

• Har nån en lättvindskite till salu?

Publicerad av petting_4 på 31 mars, 2014 vid 15:01

Är ute efter en nyare lättvindskite till en rimlig peng. Någon som har nåt som är till salu? Intresserad av Blade Fat lady 2013, Slingshot Turbine 2013 eller nåt liknande.
    Har en hel del kites av varierande storlekar och modeller på lager hemma ifall någon är intresserad av någon form av byte eller så.

Tack på förhand! Petter

skydive svarade 10 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • sebi24

Medlem
    6 april, 2014 vid 20:29

hej!
    Om du vill har jag en 17 kite använt 5 gånger
    Jag säljer det varför jag gillar inte kita med så lite vind.
    Kiten är väldig reaktiv för att vara en 17 kite.
    du får gärna prova den om du vill.

för mer info kan du kontakta mig på sebi24@ymail.com
    hade bra!

• skydive

Medlem
    8 april, 2014 vid 14:47

Jag har en speed3 15m i väldans fint skick. Använd totalt 1/2 säsong, resten av tiden har den legat i en lägenhet i NYC. Dulux CE. ahlstedt.lars@gmail.com
    (Det är inte samma Speed3a jag hade med mig till Brasilien)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Har nån en lättvindskite till salu?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.