Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Har ni nån vind i Lkpg????

• fredo

Medlem
    9 maj, 2004 vid 10:17

Nää det är dåligt här med…
    Men det var bra brall igår…hel mysko att vi hade nada i Västervik…
    Gjorde ett försök på Udden då det låg på O-NO. Guran + Biorno tappade höjd samt att vinden dog, så det fick bli båthämtning. Biorno förlorade dessutom sin bräda pga leachen small av…
    Var faen är väst vindarna?!!

• walle

Medlem
    9 maj, 2004 vid 10:52

Jag kommer nog att göra ett försök här hemma men jag tror det blir svårt att ta höjd! …OM jag får upp draken tongue.gif

• e_axel

Medlem
    9 maj, 2004 vid 13:58

jag är precis hemkommen från bergs slussar lkpg..var nästan vindstilla när jag kom dit…sen vid 15.00 tiden började bralla på därute..och såg ut att hålla i sig..så det är nog klart surfdugligt nu.

E_Axel

• biorno

Medlem
    9 maj, 2004 vid 20:15

Som sagt… verkade bralla rätt bra nu på kvällen, någon som var ute? Själv har jag nog slutat kita om jag inte hittar min bräda i någon av de 400 meter tjocka vassruggar á 2 mil…

• lasse62

Medlem
    11 maj, 2004 vid 07:31

Kanske kan vara ide att sätta upp en lapp vid fågeltornen och vid Sättuna, angående brädan om du inte har hittat den än.
    /LA frown.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Har ni nån vind i Lkpg????

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.