Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Har ni provat detta?

• jorgen

Medlem
    26 januari, 2003 vid 20:53

Filmen hittar du på http://www.lewold.com/ .

//jörgen

• gurra1978

Medlem
    26 januari, 2003 vid 21:40

Grym hemsida. Verkligen bra filmer. Vad heter låten som är med i filmen från Abbekås 12/10?

• jpeter

Medlem
    27 januari, 2003 vid 15:52

Mando diao – Mr Moon

• jonthe100

Medlem
    29 januari, 2003 vid 09:15

Vad det gäller skateboard så testade jag det typ 1995 i Skanör. Att försöka montera stroppar på den är rent livsfarligt ärligt talat.

Notera att använder man vanliga skateboard truckar så varierar svängradien kraftigt på hur lång bräda man har(avståndet mellan truckarna). polaren hade en masonitskiva(Den höll jag lovar) på nästan 80cm och den svängde inte bra men vi lärde oss en teknik att bredsladda brädan i gippen på smala vägar.

Skitkul hade vi iaf. Körde slalomtävlingar på en skolgård där två gammla handbollsmål(Hmmm, handboll på asfalt, ouch) var bojar. Blev rätt intense i bland med bomnockout på motståndaren och avprejning i buskar. Hjälm och skydd är ett måste.

Väl värt att testa en dag då vinden ligger på 4-6m/s med 5.0-5.5 segel.
    Jaja ha det gött.

Jonas T

• gurra1978

Medlem
    2 februari, 2003 vid 19:49

Här är mitt bygge, snowboard med långfärdsskridskor. Inspirationen är tagen från http://www.snofwer.com

• anonym-anvandare

Medlem
    2 februari, 2003 vid 21:19

Hur sitter långfärdsskriskorna i förhållande till snowboarden??

……………………

RING SÅ SEGLAR VI…

• sinclair

Medlem
    3 februari, 2003 vid 11:55

Jag körde med en wipika 8,5 med vanliga hockeyrör i helgen, jäklar villket drag!! Jäkligt kul hobby att syssla med när det är is på vattnet.

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Har ni provat detta?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.