Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › har X10an fått smaka vatten?
-
har X10an fått smaka vatten?
Publicerad av ziik på 4 juli, 2008 vid 09:08Var det inte någon som köpt en x10a?
Efterlyser heta bilder på en het flygmaskin!
//Joel
ziik svarade 16 år, 8 månader sedan 5 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
den är provflugen. tyvärr i lite svag vind. x10an va ju ingen low-end-revolution direkt. kräver massor med vind. har lagt några havkassa bilder på den nånstans här på forumet men orakar inte leta upp.. stämmer, d e palle som e generalagent för x10-segmentet hehe
-
Letar efter en 4 linors bom till den. 5e lina bom funkade inte alls eftersom det lilla drag som skapades av 5:e linan gjorde kiten ännu mindre kraftfull.
-
Jovisst men jag har inte provat vid något tillfälle än bara.
-
Har en fyrlinors Naish 04 bom över om du vill vara nära original 😉
-
Bommen är moddad så att det sitter O-shit handtag på baklinorna. Väldigt fint skick annars. CL och depowerstrap är aldrig använda om jag minns rätt.
Allt ligger i delar… Har ej orginallinorna. Dock ett kit med linor som har suttit på en Best-bom och ett kitt som kommer från en Slingshot-bom.
Ska rulla ut linorna och spana över dom. Skickar en bild sen.
//Joel
-
@ZIIK 480489 wrote:
Bommen är moddad så att det sitter O-shit handtag på baklinorna. Väldigt fint skick annars. CL och depowerstrap är aldrig använda om jag minns rätt.
Allt ligger i delar… Har ej orginallinorna. Dock ett kit med linor som har suttit på en Best-bom och ett kitt som kommer från en Slingshot-bom.
Ska rulla ut linorna och spana över dom. Skickar en bild sen.
//Joel
Tack!!
Logga in för att svara.