Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Snökite › Hardangervidda v.3-4
-
Hardangervidda v.3-4
Publicerad av surfmc på 17 december, 2007 vid 22:09Hoppas på weekend i Hardangervidda v.3 – v.4 fler som är sugna?
surfmc svarade 16 år, 9 månader sedan 10 Medlemmar · 27 Svar -
27 Svar
-
Me myself and I will med, då blir det tre personer och en iller extra. Har ni plats för det? Mamma följer givetvis med o steker mat, då blir vi fem-sex stycken iaf.
-
Jag har planerat att åka dit någon gång i vinter iaf, varför inte samtidigt som andra 😉
Någon snackade om att det inte var några problem att åka tåg hela vägen upp? -
jag tror bestämt att du är på Cabo när det är dags att åka till vidda…
-
Skulle varit på om det inte vore för att man är i Affrica
Tåg är inga konstigheter!
-
sourra;434879 wrote:jag tror bestämt att du är på Cabo när det är dags att åka till vidda…
Det är inte förän i slutet av Februari så det ska nog hinnas med före 🙂
-
v.3 blir inget pga sjukdom
v.4 blir inget pga 30-årsfest.
v.5 kanske istället, fler som är sugna? Jag kan dock inte fixa skjuts, bil med takräcke och box saknas så det kan tillslut bli ett hinder även v.5 om det inte löser sig.
-
tja jag är sugen som fan. å bil är inge problem lurar med min kusin så har han en v70 å sen kan vi ta min bensinsnåla jeep med
-
Ska ni dit bägge helgerna, eller vad då? Jag åker dit den 31’e och blir över helgen.
-
Mitt lastmonster till Saab 9000 med takräcken är också tillgänglig.
-
vad tror ni om helgen prognosen ser fin ut. någon som är sugen på att köra lite puder
-
gonzo;440172 wrote:vad tror ni om helgen prognosen ser fin ut. någon som är sugen på att köra lite puder
Rätt mycket snö och mycket vind. Fredagen komer inte gå att åka i även om vägen skulle vara öppen. Lördagen är 50/50. Måndagen är mulet å snöfall, dvs flatljus. Just nu ser det inte så bra ut. Bättre vänta.
nic
-
http://www.windguru.cz/int/index.php?sc=80500
dom har ju skrivit ner prognosen ser den så kass ut verkligen??
fast jag vét inte jag har alldrig vart där
Logga in för att svara.