Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hardcore helgen närmar sig!!

• gurra1978

Medlem
    15 september, 2007 vid 07:08

Grannens motorcykel har blåst omkull här utanför min port. Det kommer bli grymt idag. Jag ska filma årets dag.

• jps

Medlem
    15 september, 2007 vid 09:13

Perfekt! Väntar ivrigt på nya fiiina filmer 🙂

• drakglenn

Medlem
    15 september, 2007 vid 09:13

Filma?? surfa menar du väll Gurra!!!!

Måste vara den enda dedikerade vindsurfaren som sitter hemma:crazy:
    A-viken måster vara episk, själva F

n också:mad:

Det ända som håller mig uppe är gryme filmen “Bigdaylista”, grym surf, musik och ladda uppför surf rulle, helt klart favoriten!!!!!

Ge järnet där ute gubbs!!!

//Glenn

• ola_p

Medlem
    15 september, 2007 vid 11:42

@Oregistrerad 415039 wrote:

Om man nu trots allt befinner sig i TJOCKHULT on the BIG SATURDAY 2007 kan man ju ev. trösta sig med kaffe, och i så fall kan du skippa alla ovan nämnda ställen och besöka Espresso bar Sosta på Sveavägen, men jag skulle nog dränka mig i sprit och ångest över att inte kunna rida de perfekta vågorna som kommer att infinna sig i Malen/Båstad vid lunch efter att nattens hårda NV-vind har gjort sitt jobb. Fan vad gött det ska bli…..
    /Doffe

Sosta är klart godkänt, redan hittat dit. Lagom promenad från skolan (sveavägen 34). Men det är ju inte lika bra som da matteo i Gbg.

Förväntar mig en redig dos bild och film från helgen på rätt sida av sverige.

• poppo

Medlem
    15 september, 2007 vid 12:27

Fick rapport om att Torö bjöd på klockren sideshore med logohögt och solsken i morse, dessutom en våg som packar bra mkt mer punch i läppen än de flesta ställen i sveriges framstjärt. 🙂 Tyvärr jobbar jag hela helgen så jag “njuter” av gratis scanomat-kaffe. Hoppas ni laddar järn där över hela landet, ser fram mot film och bilder.

@Ola_P 415149 wrote:

Sosta är klart godkänt, redan hittat dit. Lagom promenad från skolan (sveavägen 34). Men det är ju inte lika bra som da matteo i Gbg.

Förväntar mig en redig dos bild och film från helgen på rätt sida av sverige.

@Oregistrerad 415039 wrote:

Om man nu trots allt befinner sig i TJOCKHULT on the BIG SATURDAY 2007 kan man ju ev. trösta sig med kaffe, och i så fall kan du skippa alla ovan nämnda ställen och besöka Espresso bar Sosta på Sveavägen, men jag skulle nog dränka mig i sprit och ångest över att inte kunna rida de perfekta vågorna som kommer att infinna sig i Malen/Båstad vid lunch efter att nattens hårda NV-vind har gjort sitt jobb. Fan vad gött det ska bli…..
    /Doffe

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hardcore helgen närmar sig!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.