Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Hardcore helgen närmar sig!!
-
Grannens motorcykel har blåst omkull här utanför min port. Det kommer bli grymt idag. Jag ska filma årets dag.
-
Filma?? surfa menar du väll Gurra!!!!
Måste vara den enda dedikerade vindsurfaren som sitter hemma:crazy:
A-viken måster vara episk, själva F
n också:mad:Det ända som håller mig uppe är gryme filmen “Bigdaylista”, grym surf, musik och ladda uppför surf rulle, helt klart favoriten!!!!!
Ge järnet där ute gubbs!!!
//Glenn
-
@Oregistrerad 415039 wrote:
Om man nu trots allt befinner sig i TJOCKHULT on the BIG SATURDAY 2007 kan man ju ev. trösta sig med kaffe, och i så fall kan du skippa alla ovan nämnda ställen och besöka Espresso bar Sosta på Sveavägen, men jag skulle nog dränka mig i sprit och ångest över att inte kunna rida de perfekta vågorna som kommer att infinna sig i Malen/Båstad vid lunch efter att nattens hårda NV-vind har gjort sitt jobb. Fan vad gött det ska bli…..
/DoffeSosta är klart godkänt, redan hittat dit. Lagom promenad från skolan (sveavägen 34). Men det är ju inte lika bra som da matteo i Gbg.
Förväntar mig en redig dos bild och film från helgen på rätt sida av sverige.
-
Fick rapport om att Torö bjöd på klockren sideshore med logohögt och solsken i morse, dessutom en våg som packar bra mkt mer punch i läppen än de flesta ställen i sveriges framstjärt. 🙂 Tyvärr jobbar jag hela helgen så jag “njuter” av gratis scanomat-kaffe. Hoppas ni laddar järn där över hela landet, ser fram mot film och bilder.
@Ola_P 415149 wrote:
Sosta är klart godkänt, redan hittat dit. Lagom promenad från skolan (sveavägen 34). Men det är ju inte lika bra som da matteo i Gbg.
Förväntar mig en redig dos bild och film från helgen på rätt sida av sverige.
@Oregistrerad 415039 wrote:
Om man nu trots allt befinner sig i TJOCKHULT on the BIG SATURDAY 2007 kan man ju ev. trösta sig med kaffe, och i så fall kan du skippa alla ovan nämnda ställen och besöka Espresso bar Sosta på Sveavägen, men jag skulle nog dränka mig i sprit och ångest över att inte kunna rida de perfekta vågorna som kommer att infinna sig i Malen/Båstad vid lunch efter att nattens hårda NV-vind har gjort sitt jobb. Fan vad gött det ska bli…..
/Doffe
Logga in för att svara.