Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Hårdporr för kitesurfare
-
Hårdporr för kitesurfare
Publicerad av stellan på 28 juli, 2004 vid 09:36Sjuk som man är har man samlat på kvalités porr för kitesurfare. Tanken är att ta till dessa bilder vid vindfattiga dagar som dessa.
Visst är det läckert. Lite ståfräs får man…patrikol svarade 20 år, 9 månader sedan 8 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
haha.. sjuk ja…
Själv har jag en stark fundering på att fixa en bordsfläkt och sätta i badrummet, rigga upp min trainer och sedan bodydragga lite i badkaret..
fast inte idag såklart för idag tror jag på brisen!! halleluja!
-
JA allt blodet rusade ner direkt! Du som är singel får väl ha lite hjälp med att hålla stånd!
Så lite godis till håll till godo!
-
Ja tack!!!
Kan man få både vinden och bruden, kan kanske köpa en tandembräda och åka två st, Ska nog beställa en tandem från Tablas gänget. -
Blir nog svårt satt hålla fingrarna kvar på bomen då eller vad tror du?
-
hade hon åkt med mig hade hon fått hålla bommen jag hade hållt i helt andra grejor
-
va hatar hård porr? Hart du hört Zoolander det finns en och annan trots allt!
-
dom blir väl hemmablinda där uppe i götet. på alla mina tyska hårdporrisar står det made in göteborg
-
Misstänkte nästan det den som förnekar det är oftast den värste själv eller?
-
Nä fan det var gött ett tag men det funkar fan inte längre. Glutta lite på en Roccorulle och spydde fanimej nästan. Kanske bara är temporärt men jag tror inte det.
Logga in för att svara.