Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Hårdvindsslalom/speed sökes

• Oregistrerad

Gäst
    1 september, 2007 vid 10:31

Det är inte möjligt. En så rutinerad herre har tappat kontrollen i Västervik – skedde det på vattnet?

• larsd

Medlem
    1 september, 2007 vid 12:07

På vattnet …? nej, nej! Jag tappade kontrollen pga frustration över det faktum att alla andra verkar ha mindre (och fler) brädor än mig. Har upprepade gånger senaste veckan, momentant, blivit totalt bindgalen och skadat mig genom att sparka på döda ting.

• hanko

Medlem
    5 september, 2007 vid 16:45

Undrar om inte Ragnar L gjorde en bräda som för första gången såg sitt ljus i just Haga Park….och en viss Larsch D var impad av vikten och hur liten den var! Googla lite på RL-Boards så hittar du nog vad du söker Kompischhhh!

• imported_macts

Medlem
    5 september, 2007 vid 19:15

@LarsD 410537 wrote:

Behöver en mindre bräda, har slagit mig tillräckligt nu pga tappad kontroll.
    Om ni har en…
    – F2 SX XS
    – Starboard iSonic 87
    – Fanatic Falcon 80
    – …
    … till salu kontakta mig
    Lars

lars.dahl@leadingdevelopment.se

Kolla denna annons, 68 liter kärlek:
    http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php?product=14818&sort=1&cat=12&page=2

• larsd

Medlem
    6 september, 2007 vid 11:30

Tack för tipset, men det är lite för lite, skulle behöva 80 – 85 liter kärlek!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA