Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Härlig symbios av disco och windsurfing!!
-
Härlig symbios av disco och windsurfing!!
Publicerad av imported_macts på 4 oktober, 2007 vid 13:15http://www.youtube.com/watch?v=ydCpHDEz7Ws
Varför görs inte denna typ av videos längre?????
Underbar film och sång!rasmus_w svarade 17 år, 1 månad sedan 13 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
Hahaha!
Alla ser ju bra dimmiga ut alltså, undrar vad de har fått i sig innan inspelningen… Kolla in killen till vänster när tjejerna går fram och dansar! Han har riktigt skön stil.Kul att de kör bilmaterialet två-tre gånger också…
-
Fy f..n vad gammal jag kände mig nu!
Notera att en del av oss här på steffo faktiskt börjat med denna typ av utrustning. Träbom och allt.
Och vart tog alla toppless seglande tjejer vägen?
Oups nu blir man väll kallad gubb sjuk också!?
Fantastiskt amatörmässig videå är det ju i alla fall! -
Var alla killar så bögiga på den tiden? som killen som dansar/sjunger.
-
hehe skön låt och video, vart tog allt sånt där vägen? Blir jag någon gång en artist så ska jag tamejfan ha en likadan musikvideo, vore ju bra om det visas på MTV, lite publicitet 😉
Refrängen “Windsufing time again” påminner lite om Supertramp, fråga mig inte varför. -
@Konstantin 419906 wrote:
Misstänker att varken killarna eller tjejerna som dansar och sjunger surfade särskillt mycket! De försökte nog bara få en hitt med draghjälp av den fantastiska uppsving som Vindsurfing faktiskt hadde då.
Jag mins en tid då de fanns de som hade brädor på biltaket hela sommaren bara för att vara med och som aldrig lämnade det samma! -
@Konstantin 419906 wrote:
för att få mer brudar! man prövar ju allt liksom
-
-
Oregistrerad
Gäst4 oktober, 2007 vid 17:46HELT ÄRLIGT NU.
Är inte den blonda killen väldigt lik vår hjälte från Walvisbay “SURFAN från Åsa”. -
Såg ni denna som kom som “nästa film”
http://www.youtube.com/watch?v=jjdLq-yMVy8&NR=1
Pritchardbröderna har fortfarande babyhullet kvar på den filmen.
-
Helt “underbart”! Satt med ett stort smajl rullen igenom! Snacka om nostalgi!!!:laugh:
Min första tur var på precis en sån Windsurfer, med träbom. Och precis som nämnts ovan så hade jag polare som aldrig tog brädan av taket…
A.K.A “Silversurfarn”…:grin://BooMan
-
Ola H.;420005 wrote:Såg ni denna som kom som “nästa film”
http://www.youtube.com/watch?v=jjdLq-yMVy8&NR=1
Pritchardbröderna har fortfarande babyhullet kvar på den filmen.
Hahaha, jäklar vad jag gillar No fin-no feet-double looping faceplant tricket som han sätter perfekt i slutet av filmen.
Riktigt najs.
Förresten, hur mycket överriggad måste man vara för att göra en bodydrag (och komma upp igen)? 🙂 -
@challq 420168 wrote:
Förresten, hur mycket överriggad måste man vara för att göra en bodydrag (och komma upp igen)? 🙂
Det måste man inte. Provar du en bodydrag överriggad så blir det som de där scenerna i Ben Hur där kusken släpas efter sitt skenande fyrspann hängandes i tömmarna efter att vagnen ramlat ihop. Som jag fattat det så funkar det bäst med lagom drag i seglet.
Logga in för att svara.