Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Härlig symbios av disco och windsurfing!!

• challq

Medlem
    6 oktober, 2007 vid 02:55

Åh, det vill man ju inte vara med om.
    Men, fan, det är ju hur svårt som helst att komma upp igen, återigen är det väl en fråga om teknik antar jag.
    Någon som har en walkthrough? 🙂

Edit: Hittade ett flertal; t.ex: http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=45908&highlight=Bodydrag

• ubbe

Medlem
    6 oktober, 2007 vid 12:11

Denna lilla sång är ju bara att lägga in i reportoaren till nästa ÖWC fest!!!
    /honken

• rasmus_w

Medlem
    6 oktober, 2007 vid 13:50

@challq 420197 wrote:

Åh, det vill man ju inte vara med om.
    Men, fan, det är ju hur svårt som helst att komma upp igen, återigen är det väl en fråga om teknik antar jag.
    Någon som har en walkthrough? 🙂

Jag har inte gjort duckjibe själv men efter vad jag förstått så är det några få saker som är viktiga. Riggen ska vara så upprät som möjligt. Man ska verkligen inte släpa hela kroppen i vattnet, det kommer se ut så i alla fall, det viktiga är snarare att släpa så lite av fötterna/benen i vattnet som möjligt. Man ska befinna sig bredvid brädan, inte bakom. Hamnar kroppen bakom brädan kommer man inte upp igen. Häng ordentligt i bommen.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Härlig symbios av disco och windsurfing!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.