Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Härligt Lejet idag!

• robin

Medlem
    21 augusti, 2014 vid 05:56

Grattis, ser fantastiskt ut! Det var bättre vinkel igår och mer lagom vind än i förrgår antar jag?

• spinl

Medlem
    21 augusti, 2014 vid 07:06

Grymma bilder, riktigt kul kväll efter jobbet! Var hygglig vinkel i mitten och renare vågor än i tisdag. Även om vinden fortfarande var lite byig vad det bra mycket bättre än dagen innan. Körde själv 4.7 med riktigt bra tyckt, tror de flesta andra låg mellan 4.0 och 4.5.

• mes

Medlem
    21 augusti, 2014 vid 07:44

🙂 Det var finfint. Jag körde 4,5 och det var lite stort i början, sen lagom, sen för litet, sen lagom, sen fotade jag lite. Nä…på’t igen….
    Måste kolla 4.0a ….

• challgren

Medlem
    21 augusti, 2014 vid 08:13

Ser riktigt fint ut! Och sol också…trodde ni skulle regna bort på västkusten!

• spinl

Medlem
    23 augusti, 2014 vid 16:23

Lite krascher och mer eller mindre lyckade hopp i Läjet under kvällen + de senaste två veckorna, mycket nöje!
    http://www.pinkbike.com/video/376338/

Fick inspiration från ett av Rambos gamla klipp på facebook 😉

• mes

Medlem
    23 augusti, 2014 vid 18:54

@spinL 726815 wrote:

Lite krascher och mer eller mindre lyckade hopp i Läjet under kvällen + de senaste två veckorna, mycket nöje!
    http://www.pinkbike.com/video/376338/

Fick inspiration från ett av Rambos gamla klipp på facebook 😉

Gött mos! Härligt att se lite krascher! Jag tar med kamera i morgon och hoppas på lite action för stillbilder. Om man får beställa trix så vill jag se upside down. Skitsnyggt trick tycker jag.
    Dessutom måste en flymount inhandlas….tycker dock att den är väldans dyr….

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Härligt Lejet idag!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.