Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Härligt med premiär!! (Halmstad)

• Härligt med premiär!! (Halmstad)

Publicerad av imported_borje på 5 april, 2005 vid 14:58

Dogge bjöd som vanligt på klart och turkos-medelhavs aktigt vatten smile.gif eller…..
    Bra drag i 6.2 sedan dog vinden en aning men det var skönt att ha avklarat premiären! Nu väntar vi bara på kuling…det verkar vara på G smile.gif

imported_borje svarade 19 år, 11 månader sedan 7 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • _alexander

Medlem
    5 april, 2005 vid 16:54

fan vad härligt!
    funderared på att sticka utmen blev fast med projektarbete frown.gif vad körde du med för handskar?
    hade min premiär för drygt en månad sen och krampen förstörde seglingen totalt samt drog på sig en rejäl förkylning men kul var det! laugh.gif

• philippos

Medlem
    5 april, 2005 vid 17:28

Gött med premiär! Alltid lika skönt att känna säsongen dra igång på allvar.

Du kanske förväxlade vattnets färg med maststrumpans, eller? smile.gif

• e_axel

Medlem
    5 april, 2005 vid 17:31

Dogge va fint idag, ”the other one” wink.gif

Alexender, det går nästan att köra utan hanskar nu..jag kör med ett par rejält uppklippta tumhanskar..inga problem..

E_Axel

• imported_borje

Medlem
    5 april, 2005 vid 20:06

Tjena Alexander. Jag kör med fingerhandskar som var ”hela” från början, men det går inte att använda, kramp direkt. Så jag har klippt lite i dem så de är lite specce smile.gif
    Annars var det fint idag, varmt som sören, inga problem alls. Å andra sidan e det ju fint me Dogge för de e ju så långgrunt. Slipper ju att ligga i och simma om man skulle trilla i.

E_Axel… du kom ju me på bilden smile.gif (har du icq förresten?)

• imported_borje

Medlem
    5 april, 2005 vid 20:11

VARNING för knädjupt….. ändå hade jag 24cm fena smile.gif

• imported_borje

Medlem
    5 april, 2005 vid 20:14

bild oxå…

• _alexander

Medlem
    6 april, 2005 vid 08:27

haha det där har man fått erfara ex antal gånger på dogge laugh.gif
    gött att man kan köra med öppna nu iaf körde med dykvantar sist och det INTE en bra idé! tjockare neopren i handflatan får du leta efter, som grädden på moset var dom aldeles för små men vad gör man inte för att få surfa egentligen smile.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    6 april, 2005 vid 09:04

jag känner igen de handskarna… Å varför var inte jag med dig å höll i kameran…ja ja-…. Linda klara det bättre el..hmm!

• royn

Medlem
    6 april, 2005 vid 09:41

Dogge? Secret spot eller? Har flickvän på västkusten så kommer vara där en heldel. Dogge, låter som en bra spot för någon som mig, som nöter gippar i alla dess former. Undrar bara vart det ligger.
    Can anyone help me out???

See you out there on the water!

• manno

Medlem
    6 april, 2005 vid 11:36

Finns flera sätt att hitta till Dogge, fråga bara vart man rastar sina hundar i halmstad, kolla med nån myndighet var vattnet är skitigast på västkusten eller bara följ doften =)

Funkar inte det så heter stranden västrastranden och ligger mitt i Halmstad

• imported_borje

Medlem
    6 april, 2005 vid 12:27

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Härligt med premiär!! (Halmstad)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.