Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hässleholm?

• Hässleholm?

Publicerad av rydstrom på 8 maj, 2009 vid 08:13

kan man surfa där? typ på finja sjön? vart launchar man? vilka riktningar går att köra på?
    ska hem till tjejens föräldrar i helgen och kommer ha en stund för mig själv på lördagen. nån annan som kanske är på?

happyfish svarade 15 år, 10 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • happyfish

Medlem
    8 maj, 2009 vid 13:58

Björkvikens badplats är hyfsat långgrund och har lite ytor så det borde gå att launcha där. Fungerar i så fall bäst på sv-nv Finns ju dessutom en vindsurfingklubb där så det går bevisligen att surfa i vart fall.

Du får gärna berätta om det lyckas. Är rätt nyfiken.

//Tobias (uppvuxen vid Finjasjön men utan drake på den tiden)

• surfskane

Medlem
    8 maj, 2009 vid 17:44
    Rydstrom;545198 wrote:
    kan man surfa där? typ på finja sjön? vart launchar man? vilka riktningar går att köra på?
    ska hem till tjejens föräldrar i helgen och kommer ha en stund för mig själv på lördagen. nån annan som kanske är på?

Hej!
    Jag har varit ute och kitat där 2ggr. Björkvikens badplats är bra. Vinden är jämnare på havet, det brukar vara böjjigt där men helt ok, prova vetja.

Mvh Andreas

• rydstrom

Medlem
    18 maj, 2009 vid 11:35

det var byigt, och då menar jag byigt. inte jätte platt, men okey om mna inte orkar ta sig till kusten

• happyfish

Medlem
    18 maj, 2009 vid 13:32

Det skall testas vid tillfälle.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hässleholm?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.