• Publicerad av graf på 2 januari, 2005 vid 18:11

Tjänare på er!
    jag har precis bokat en resa till Hawaii, åker den 18/3 kommer stanna en månad. mest för att vindsurfa men jag har en 11m2 kite och en 15m2. bör jag ta med båda eller ska jag sattsa på en av dem. det blir lite mycket utrustning att ta med båda.
    funderar på att endast ta den stora med mig, för dagar med svag vind. om det nu finns sådana vid den årstiden???
    Tacksam för svar. mvh Jimmy smile.gif smile.gif smile.gif
    Förövrigt är jag tacksam för alla möjliga tipps som har med Maui att göra, boende, bilköp mm smile.gif smile.gif smile.gif. Ha det GÖTT!!!

anonym-anvandare svarade 20 år, 2 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • kitekungen

Medlem
    2 januari, 2005 vid 20:31

Hej
    Satsa på den ”mindre” kiten…

/Edvard (avundsjuk!!!!)

• rambo_johnson

Medlem
    2 januari, 2005 vid 21:30

ta me 11an… ska du till oahu?

• graf

Medlem
    2 januari, 2005 vid 23:00

Svar till:

ta me 11an… ska du till oahu?

[/ QUOTE ]
    något boende har jag ännu inte fixat, men troligtvis någonstans kring sprecke.
    Hmm jag har aldrig varit på Hawaii innan, var är oahu?
    Ha de GÖTT! smile.gif smile.gif smile.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    3 januari, 2005 vid 13:20

det är en ö, titta på gamla presley filmer så vet du mer. honolulu etc

• anonym-anvandare

Medlem
    3 januari, 2005 vid 21:26

Ta med 11:an. Jag var där en månad i mars och släpade med freestylebrädan (Vindsurf). Den använde jag 1 gång och seglade 4,5-5,3m² resten av dagarna (1 dag utan vind).
    Jag blev även sugen att testa kite och fick rådet att ta hem en 9:a till sverige där det inte blåser så mycket….Detta var iochförsig 5år sen och nuförtiden kör väl även Hawaii-boysen med större kite än 6m².

/Avundsjuk!!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.