Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hawaii, någon som är sugen?

  • Hawaii, någon som är sugen?

    Publicerad av graf på 16 december, 2004 vid 18:25

    Har insett att jag förmodligen inte kommer överleva vintern om jag ska stanna kvar här!
    Men som tur är har det öppnat sig vissa möjligheter för mig att dra iväg någon gång under våren. Nu undrar jag om det finns fler surfare som funderar på att dra till maui kanske kring Mars,
    söker helt enkelt ett schysst resesällskap, känner själv inga som kommer åka, men om någon/några är på väg vore jag grymt glad om ni ville höra av er. hanglosegroto@yahoo.se
    jag är 29år, bor i Göteborg.
    Mvh. Jimmy Graf.

    anonym-anvandare svarade 19 år, 9 månader sedan 20 Medlemmar · 45 Svar
  • 45 Svar
  • jox

    Medlem
    16 december, 2004 vid 19:02

    Jag åker om du betalar min resa grin.gif nej men seriöst skulle göra allt för att åka dit men men man får helt enkelt drömma vidare tills pengarna trillar in frown.gif

  • adde

    Medlem
    16 december, 2004 vid 19:15

    Svar till:


    Har insett att jag förmodligen inte kommer överleva vintern om jag ska stanna kvar här!
    Men som tur är har det öppnat sig vissa möjligheter för mig att dra iväg någon gång under våren. Nu undrar jag om det finns fler surfare som funderar på att dra till maui kanske kring Mars,
    söker helt enkelt ett schysst resesällskap, känner själv inga som kommer åka, men om någon/några är på väg vore jag grymt glad om ni ville höra av er. hanglosegroto@yahoo.se
    jag är 29år, bor i Göteborg.
    Mvh. Jimmy Graf.

    [/ QUOTE ]

    Varför inte? Dollarn är ju svinbillig, nya brädor och segel väntar på att rippas. Sen fyller man ju 29 snart och bor i Göteborg laugh.gif

    /adde

  • mattap

    Medlem
    17 december, 2004 vid 11:17

    skit åxå, bor i Göteborg men jag fyller 28 snart så jag antar att det är kört för mig tongue.gif

    Är det värt kosingen att åka dit fastän man i princip aldrig kört vågsegling och minsta prylarna man äger är ett 5,9 segel å 121L bräda!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    17 december, 2004 vid 16:20

    stanna hemma och gör rätt för dig. Antar att du går på bidrag (betalas av andra som jobbar åt dig)

  • graf

    Medlem
    17 december, 2004 vid 16:23

    går inte alla surfare på bidrag?

  • woodleaflay

    Medlem
    17 december, 2004 vid 17:01

    Surfare går väl inte på bidrag, vi går väl på marrrrischuanna! grin.gif

  • danneman

    Medlem
    17 december, 2004 vid 17:03

    Det kanske e så att man sliter varje dag så att man har råd att va lite ledig men det e klart är man Ska man ha en fet dator en schysst bil å lägenhet köpa nya surf prylar varje säsong. så kan det ju va ett problem. A-kassa jävligt bra om man blir arbetslös. Sen att politiker inte har en jävla susning av hur det är att inte ha Ett jobb.
    Så då får Svensson betala min Hawai resa varken dom vill eller inte för dom kan inte ge mig en trygg anställning..

    Graf hade gärna åkt med redan i mars men planerar en resa till nästa vinter. wink.gif

  • graf

    Medlem
    17 december, 2004 vid 17:33

    OK. nu är vi två iallafall och vi kommer åka, weeeeeee!!! “erbjudandet” står kvar, finns det någon/några andra som är sugna så hör av er,det e alltid kul att vara fler, kanske även mer ekonomiskt.
    KÖR BARA!!! smile.gif

  • jonasp

    Medlem
    17 december, 2004 vid 17:36

    trist attityd! Lyckas man skrapa ihop pengar till resa så e det bara och dra. surfing framför allt!

  • graf

    Medlem
    17 december, 2004 vid 18:08

    Svar till:


    trist attityd! Lyckas man skrapa ihop pengar till resa så e det bara och dra. surfing framför allt!

    [/ QUOTE ]
    Hmmm, trist attityd, förstår inte riktigt vad du menar? det kan ju faktist vara så att det finns fler som sitter i min situation och som gärna delar på tex. bil och boendekostnad.
    Du kanske gillar att åka på resa ensam, själv gillar jag att dela min glädje med andra!!!

  • jonasp

    Medlem
    17 december, 2004 vid 18:12

    Hmm.
    jag mende det anonyma inlägget som tyckte att du skull vara kvar och “göra rätt för dig.”

    Klart jag håller med om att det e roligare att vara flera.

  • graf

    Medlem
    17 december, 2004 vid 18:15

    Ok. då kan jag bara hålla med!
    Ha de GÖTT!!! cool.gif

  • anonym-anvandare

    Medlem
    17 december, 2004 vid 18:41

    du borde ha dåligt samvete som du utnyttjar systemet, det finns dem som sliter för att överleva

  • graf

    Medlem
    17 december, 2004 vid 18:52

    Svar till:


    du borde ha dåligt samvete som du utnyttjar systemet, det finns dem som sliter för att överleva

    [/ QUOTE ]
    Och va faan vet du om det? för att göra ett avslut på detta kan jag bara be dig kontrolera dina källor bättre.
    Förstår om du är avundsjuk, haha. Det hade jag med varit! cool.gif

  • 1tu3

    Medlem
    17 december, 2004 vid 19:12

    Aahh.. Anonym och gnällig.. Sicken fegis. Åsikter är bra, men man måste stå för dem. Rackans Pellejöns!

    /Daniel

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hawaii, någon som är sugen?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.