• vogon-jeltz

Medlem
    29 september, 2008 vid 20:08

Hej på daj, jag tänkte nog dra ner till JP imorgon om det inte regnar .
    Skriver här imorgon när jag sticker ut.
    Mathias

• hbgkitare

Medlem
    29 september, 2008 vid 21:27

Är du fortfarande sjuk?
    Skall anmäla mig till en el-utbildning!

• vogon-jeltz

Medlem
    29 september, 2008 vid 22:06

hehe, tycker ja

• djevulen

Medlem
    30 september, 2008 vid 04:39

@Hbgkitare 503701 wrote:

Är du fortfarande sjuk?
    Skall anmäla mig till en el-utbildning!

ja du vet hur vi hantverkare har det,det e synd om oss,,,kommer ni upp i helgen om vinden håller sig så har jag en liten stuga i lejet

• hbgkitare

Medlem
    30 september, 2008 vid 06:56

Hur gick det med bilen, fick ni ordning på bensinpumpen?

• tjolle

Medlem
    30 september, 2008 vid 07:10

Tjena alla hbg:are!

Någon sugen/kan denna torsdag vid 13 tiden från hbg till vart som helst!

• vogon-jeltz

Medlem
    30 september, 2008 vid 08:48

Jag funderar på att dra till kitebeatch . eftersom det ser ut att bli regn i eftermiddag är inte jp det bästa allternativet

• vogon-jeltz

Medlem
    30 september, 2008 vid 09:12

Då har jag bestämt mig . Jag sticker ner strax så jag kommer vara där innan 13 iaf.

• djevulen

Medlem
    30 september, 2008 vid 13:30

@Hbgkitare 503750 wrote:

Hur gick det med bilen, fick ni ordning på bensinpumpen?

jag blev så jäkla trött efter ett tag så jag ringde bärgaren,han frågade vad det var för bil å vilken årsmodell ,sen sa han att jag skulle köra med start motorn och slå på tanken samtidigt för pumpen sitter tydligen i tanken ,,å då startade fanskapet,men han sa att pumpen e kass så den måste bytas men när ska jag hinna det när det ska blåsa hela veckan

• hbgkitare

Medlem
    30 september, 2008 vid 14:03

@djevulen 503848 wrote:

jag blev så jäkla trött efter ett tag så jag ringde bärgaren,han frågade vad det var för bil å vilken årsmodell ,sen sa han att jag skulle köra med start motorn och slå på tanken samtidigt för pumpen sitter tydligen i tanken ,,å då startade fanskapet,men han sa att pumpen e kass så den måste bytas men när ska jag hinna det när det ska blåsa hela veckan

Byt bil, det går snabbare än att byta pumpen!

• vogon-jeltz

Medlem
    30 september, 2008 vid 15:13

Hehe gött att ni kom därifrån iaf

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA