Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Hbg imorrn?
-
Hbg imorrn?
Publicerad av annasofia på 29 september, 2008 vid 19:12Har nån tänkt köra häromkring imorrn? Jag är ledig så jag skulle gärna sticka ut tidig em.
Någon mer som har tid o lust?vogon-jeltz svarade 16 år, 7 månader sedan 5 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Hej på daj, jag tänkte nog dra ner till JP imorgon om det inte regnar .
Skriver här imorgon när jag sticker ut.
Mathias -
Är du fortfarande sjuk?
Skall anmäla mig till en el-utbildning! -
@Hbgkitare 503701 wrote:
Är du fortfarande sjuk?
Skall anmäla mig till en el-utbildning!ja du vet hur vi hantverkare har det,det e synd om oss,,,kommer ni upp i helgen om vinden håller sig så har jag en liten stuga i lejet
-
Hur gick det med bilen, fick ni ordning på bensinpumpen?
-
Tjena alla hbg:are!
Någon sugen/kan denna torsdag vid 13 tiden från hbg till vart som helst!
-
Jag funderar på att dra till kitebeatch . eftersom det ser ut att bli regn i eftermiddag är inte jp det bästa allternativet
-
Då har jag bestämt mig . Jag sticker ner strax så jag kommer vara där innan 13 iaf.
-
@Hbgkitare 503750 wrote:
Hur gick det med bilen, fick ni ordning på bensinpumpen?
jag blev så jäkla trött efter ett tag så jag ringde bärgaren,han frågade vad det var för bil å vilken årsmodell ,sen sa han att jag skulle köra med start motorn och slå på tanken samtidigt för pumpen sitter tydligen i tanken ,,å då startade fanskapet,men han sa att pumpen e kass så den måste bytas men när ska jag hinna det när det ska blåsa hela veckan
-
@djevulen 503848 wrote:
jag blev så jäkla trött efter ett tag så jag ringde bärgaren,han frågade vad det var för bil å vilken årsmodell ,sen sa han att jag skulle köra med start motorn och slå på tanken samtidigt för pumpen sitter tydligen i tanken ,,å då startade fanskapet,men han sa att pumpen e kass så den måste bytas men när ska jag hinna det när det ska blåsa hela veckan
Byt bil, det går snabbare än att byta pumpen!
Logga in för att svara.