Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Hbg imorrn?
-
Hbg imorrn?
Publicerad av annasofia på 30 juli, 2009 vid 20:10Nån som tänkte köra här hemma imorrn?
vogon-jeltz svarade 15 år, 9 månader sedan 8 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
Larssa;562738 wrote:Japp!
Efter 18 nån gång blir det en kvälls sessionTänkte väl mest på dan då, har du gått inför morron/kvällstider nu eller..:laugh:
-
Som vanligt Anso! Du får sluta skriva om att köra för varje gång du gör det kan inte jag och sitter och retar mig på det:).
-
hade jag inte varit skadad så…
men börjar släppa så om några dagar borde jag vara game igen -
Jag och Malin sticker nog till Melby starx . Ring Malin om du vill med
-
Henric;562790 wrote:Som vanligt Anso! Du får sluta skriva om att köra för varje gång du gör det kan inte jag och sitter och retar mig på det:).
Ledsen Henric, men nu behöver du nog inte reta dig så mkt på ett tag….blir ett år i Sthlm för mig…eller ja vi får väl se hur länge det blir:wink:
-
Fått jobb där uppe eller? Då får du kanske passa på att ikväll att ta ett kitepass i Lundåkra, kanske kommer lite vind vid 17!
-
Blåser det syd eller sydost?
Syd= Kitebeach/Fortuna Sydost=Lundåkra -
Hbgkitare;563354 wrote:Fått jobb där uppe eller? Då får du kanske passa på att ikväll att ta ett kitepass i Lundåkra, kanske kommer lite vind vid 17!
Mm annars hade jag nog inte flyttat…känns ju verkligen som att man byter ned sig vad gäller kite:mad:. Får väl hoppas på lite trevliga kitekompisar iaf…som vill åka dit det blåser på helgerna!!
Synd att det inte blev nån vind idag, var nog sista chansen i La… -
annasofia;563475 wrote:Mm annars hade jag nog inte flyttat…känns ju verkligen som att man byter ned sig vad gäller kite:mad:. Får väl hoppas på lite trevliga kitekompisar iaf…som vill åka dit det blåser på helgerna!!
Synd att det inte blev nån vind idag, var nog sista chansen i La…Tråkigt och höra . Men du lär väl slippa posten nu iaf
Logga in för att svara.