Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Session › Hbg kite beach
-
Vogon Jeltz;606448 wrote:Ska nu köra vinsch imorgon lr?
vADÅ kommer ju vind 02.00!!!
Kommer det tidigare så drar vi då -
när har ni tänkt dra ut imorgon?
tycker det ser ut att bli bäst vid kl. 16 och det passar mig bäst också så hinner jag jobba klart. -
Jag tar ledigt i eftermiddag. Så jag är där från 12 o frammåt…
-
Kan inte hålla mig längre, flexar lite i eftermiddag. Borde vara på plats runt 14.30-15.00!
-
Svek er idag för Vikingstrand. Lite hardcore för mig men det ska kanske funka med tiden:).
Ofrivilliga kiteloopar och en walk-of-shame på en 800 meter:).
Hur klarade sig ditt knä Tobbe? -
Henric;606839 wrote:Svek er idag för Vikingstrand. Lite hardcore för mig men det ska kanske funka med tiden:).
Ofrivilliga kiteloopar och en walk-of-shame på en 800 meter:).
Hur klarade sig ditt knä Tobbe?var du själv på viking? jag har bara varit en gång på viking och det funkar väl när man väl kommit ut på vattnet men vill minnas det är en del stenbryggor och annat elände ivägen när man ska in/ut. kitebeach är mycket snällare, du får ge det en chans 🙂
det brallade på rätt bra nere på kitebeach, riktigt fin eftermiddag 🙂
känns en del i knäna men har blivit bättre under kvällen så jag hoppas det släpper till imorrn.
hur är det med din axel, inga problem när du kitade? -
Fet session idag . Jag vilar nog imorgon . Det ser ut att bli finare väder på sön !
Mathias/Malin
-
Mm riktigt nice idag:smile:. Jag kör gärna ett tag imorgon oxå så om det är nån som har lust så hör av er…
-
TobbeKite;606881 wrote:var du själv på viking? jag har bara varit en gång på viking och det funkar väl när man väl kommit ut på vattnet men vill minnas det är en del stenbryggor och annat elände ivägen när man ska in/ut. kitebeach är mycket snällare, du får ge det en chans 🙂
det brallade på rätt bra nere på kitebeach, riktigt fin eftermiddag 🙂
känns en del i knäna men har blivit bättre under kvällen så jag hoppas det släpper till imorrn.
hur är det med din axel, inga problem när du kitade?Nej jag var där med Jens, Torkel och ett gäng vindsurfare.
Axeln funkar bra men surfandet gick åt h-vete:).
Dina knä funkar säkert bra i morgon.
Kanske tittar ner till kitebeach i morgon då. Brallar det på för hårt kanske jag bara tittar.Anso: Du får nog uppdatera mig lite om livet 🙂
-
annasofia;606903 wrote:Mm riktigt nice idag:smile:. Jag kör gärna ett tag imorgon oxå så om det är nån som har lust så hör av er…
Sådär då hör jag av mig. Slutar jobb 16.00 sen ner till beachen?
-
Jag kan nog inte hålla mig , kommer ner vid 1600 Malin måste plugga så hon stannar nog hemma
Larssa ring mig du har glömt koppla om telefonen lr nått /Mathias
-
Larssa;606925 wrote:Sådär då hör jag av mig. Slutar jobb 16.00 sen ner till beachen?
Syns där då!! Mathias om du vill köra lite tidigare så hör av dig..
-
Jag är velepelle idag . Hoppar nog idag och väntar tills imorgon. Marcus skulle ner till fortuna nu vid ett iaf
Log in to reply.