Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing HD i dag :-)

• danneee

Medlem
    13 januari, 2007 vid 18:28

Här är länken till artikeln om någon skulle vilja läsa utan att bläddra igenom hela tidningen 🙂

http://hd.se/mer/2007/01/13/det-aer-aldrig-foer-kallt-foer/

Mvh

Danne

• eagletech19

Medlem
    13 januari, 2007 vid 18:38

@Danneee 359405 wrote:

Här är länken till artikeln om någon skulle vilja läsa utan att bläddra igenom hela tidningen 🙂

http://hd.se/mer/2007/01/13/det-aer-aldrig-foer-kallt-foer/

Mvh

Danne

Helt rätt,Tack:smile:
    Mvh Roger

• hugeo

Medlem
    13 januari, 2007 vid 20:16

såg den med, fint jobbat, falle var är stickersen, jag vill se bilder 🙂

• casper

Medlem
    13 januari, 2007 vid 21:26

Mölle som spot!?
    Syrran bor nästan där och jag har aldrig sett några kitare i Mölle när jag hälsat på.

• danneee

Medlem
    13 januari, 2007 vid 22:25

@casper 359480 wrote:

Mölle som spot!?
    Syrran bor nästan där och jag har aldrig sett några kitare i Mölle när jag hälsat på.

Inga kite eller vinsurfare, har själv bott i Mölle och det är ingen plats för kite eller vindsurf. Stenigt, djupt vatten direkt och strömt vatten…

• davids

Medlem
    14 januari, 2007 vid 05:31

@Danneee 359500 wrote:

Inga kite eller vinsurfare, har själv bott i Mölle och det är ingen plats för kite eller vindsurf. Stenigt, djupt vatten direkt och strömt vatten…

Vadå ingen plats, där är ju massvis med plats, hela kattegatt där ju. Djupt direkt? Det har väl knappats betydelse. Steningt måhända men inte direkt så att där är stora klippblock mitt ute till havs. Strömt spelar ju inte heller såå stor roll. Klart man kan kita där. Sen att ingen gör det är en annan sak..

• danneee

Medlem
    14 januari, 2007 vid 08:06

Ok, uttryckte mig kanske lite dåligt. Menade bara att med så många bättre kitespots i närheten så känns det ganska kass och brottas med strömmar och annat. Men visst går gör det ju klart…

• yann

Medlem
    14 januari, 2007 vid 09:30

Jag var i Mölle igår och såg en vindsurfare. 🙂

Desto fler vågsurfare tyvärr…

• zo0

Medlem
    14 januari, 2007 vid 12:15

låt dom komma bara

• falle

Medlem
    14 januari, 2007 vid 19:47

Hugo: Klibborna sitter fint. Jevligt go kvalitet!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing HD i dag :-)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.