-
He He He……här fanns den ju….!!!
den fanns ju på nätet….då slapp jag lägga upp den…..He He He….
ni som missat den läs och njut……. best ever tack Kent Z….
går inte att beskriva bättre…!!!!
Log in to reply.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › He He He……här fanns den ju….!!!
den fanns ju på nätet….då slapp jag lägga upp den…..He He He….
ni som missat den läs och njut……. best ever tack Kent Z….
går inte att beskriva bättre…!!!!
Lika bra, om inte bättre, nu som då – tack, dagens fredagsgarv!
Tack – riktigt bra. Kommer ihåg att herr Zeiron även gjorde en riktigt fet reklamplansch för Tushingham typ 88, tror att jag har den någonstans….
@Tall Jonny 721884 wrote:
Tack – riktigt bra. Kommer ihåg att herr Zeiron även gjorde en riktigt fet reklamplansch för Tushingham typ 88, tror att jag har den någonstans….
ja min sitter på väggen……….har väl ännu inte sett “allt” på den…… den är faaar out….
Log in to reply.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
There was a problem reporting this post.
Please confirm you want to block this member.
You will no longer be able to:
Please note: This action will also remove this member from your connections and send a report to the site admin. Please allow a few minutes for this process to complete.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › He He He……här fanns den ju….!!!
You must be logged in to create new discussions.