Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Headcam från Klagshamn 8 maj
-
Headcam från Klagshamn 8 maj
Publicerad av thomasb på 14 maj, 2011 vid 11:14Gjorde lite film från förra söndagen med min GoPro! Såg faktiskt 2 andra killar som också körde med kamera på hjälmen. Om ni ser detta så kanske ni kan lägga upp lite också?
/Thomas
[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=N__agqDWmys”]YouTube – Klagshamn Speed 20110508[/ame]
swe117 svarade 13 år, 6 månader sedan 8 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Körde Sailworks NX 7.1 på en iSonic 94. Fick ett hyfsat average 31.75 knop och även om det inte var ett PB så slog jag några andra. Dock inte lika snabb som de andra killarna som toppade en bra bit över 35 knop… 🙂
-
Häftigt! verkar riktigt nice att surfa där, ser ut att vara lagom grunt.
Har en gopro sen tidigare och sitter och kollar runt efter vilka kameravinklar som är bra.
Tänkte dokumentera mina försök i början främst för stil-studie och förbättring 🙂Hur har du monterat GoPron på hjälmen(medföljande stickypads?) och vilken hjälm kör du med?
-johan
-
Jag kör faktiskt med helmet strap i ventilationshålen på min Mystic hjälm så slipper jag klistra en stickypad, men resultatet blir ju detsamma. Provade också med en mastfästning (se annan upplagd film från Habo i april) där jag använde en universalklämma (Clas Ohlson) som man klämmer runt masten/mastfickan. Tänkte också prova med att fästa i bommen, både bak och fram. Se också bifogade bilder.
-
klockrent, tack! såg i en annan tråd nu att du redan berättat om hjälmen =/
lutar nog åt bom för min del eller i aktern i samma fäste som fenan på ngt vis. Vill ju inte göra ngn häftig film utan bara se vad jag gör fel. Hjälmfilmning vore oxå praktiskt..
Tack!edit.jag har ju motorsports versionen och det är lite andra fästen. Så det var bra att få se klämlösningen.
-
Knatte
Gäst15 maj, 2011 vid 10:10Såg härligt ut:smirk:
-
jr555se;655316 wrote:Häftigt! verkar riktigt nice att surfa där, ser ut att vara lagom grunt.
Bitvis FÖR grunt…
-
Riktigt coolt!!!
Den får du ha på huvudet lite oftare och givetvis i Klagshamn då :cool2:
Logga in för att svara.