Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing headcam med chris lockwood

• Knatte

Gäst
    31 juli, 2007 vid 15:38

@Petter 401566 wrote:

http://www.kasail.com/windsurfing/multimedia/chris-lockwood_17Jan07.wmv

Nice! Men man tyckte inte det gick så fort som 38+ knop i filmen. Men svårt att få en bra fartkänsla när man bara ser vatten och inga omgivande föremål…
    Smal planka som han surfade på 🙂

• Oregistrerad

Gäst
    6 augusti, 2007 vid 17:27

@Knatte 401647 wrote:

Nice! Men man tyckte inte det gick så fort som 38+ knop i filmen. Men svårt att få en bra fartkänsla när man bara ser vatten och inga omgivande föremål…
    Smal planka som han surfade på 🙂

Jag tycker det såg ut att gå undan rejält när han var nära sjömärket som gav en referens, det var då man fattade att det gick riktigt j-la fort.

Mark

• hanko

Medlem
    6 augusti, 2007 vid 20:44

Utan att ha sett just denna sekvens så har jag med flera (ganska många omkring mig iallafall) aldrig fattat vitsen med Head-cam och kameror på bommar-master o fanken vet vad! e ju bara såå skruvat och överarbetat..! men visst jag kanske kastar sten i glashus…!!! Får väl kika på sekvensen o kanske ändra mig?!!

• hanko

Medlem
    6 augusti, 2007 vid 20:52

Har nu kollat på sekvensen….o javisst….schyssta gippar iallafall och fartkänslan verkar ju finnas faktiskt..!! Men ja e “skeptisk” som han sa:

• marden

Medlem
    6 augusti, 2007 vid 21:02

har inte heller sett filmen som beror på att min media player inte funkar

däremot såg jag att du sökte ett race segel runt 7 m2
    och ett sånt har jag över i garaget men du har kanske sett mitt naish stealth 7,0 på köp sälj

• hanko

Medlem
    7 augusti, 2007 vid 13:48

kollar direkt! thanks.

• lbj

Medlem
    9 augusti, 2007 vid 21:12
    Hänkö;403498 wrote:
    kollar direkt! thanks.

Hänkö
    Har du kvar kossan du lopade med??
    När får vi se dig på speed-strippen??

• hanko

Medlem
    13 augusti, 2007 vid 13:31

Hehe..! kul att höra ifrån dig!! Nja…Kossan är i himlen…! den landade aldrig eller så flög den för långt ifrån mig…..efter en forward..!

Jag harvar på med 90-talsgrejer..men är ivrigt påhejad av nya Speedfreaket Lars Dahl. Jag försöker hålla hans hastigheter och nästan nästan.!!

Supportar dock den nya Speed-eran !!

Hoppas vi ses i höst på vattnet!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing headcam med chris lockwood

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.