Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › headcam med chris lockwood
-
headcam med chris lockwood
Publicerad av petter på 31 juli, 2007 vid 08:23hanko svarade 17 år, 3 månader sedan 4 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Knatte
Gäst31 juli, 2007 vid 15:38@Petter 401566 wrote:
http://www.kasail.com/windsurfing/multimedia/chris-lockwood_17Jan07.wmv
Nice! Men man tyckte inte det gick så fort som 38+ knop i filmen. Men svårt att få en bra fartkänsla när man bara ser vatten och inga omgivande föremål…
Smal planka som han surfade på 🙂 -
Oregistrerad
Gäst6 augusti, 2007 vid 17:27@Knatte 401647 wrote:
Nice! Men man tyckte inte det gick så fort som 38+ knop i filmen. Men svårt att få en bra fartkänsla när man bara ser vatten och inga omgivande föremål…
Smal planka som han surfade på 🙂Jag tycker det såg ut att gå undan rejält när han var nära sjömärket som gav en referens, det var då man fattade att det gick riktigt j-la fort.
Mark
-
Utan att ha sett just denna sekvens så har jag med flera (ganska många omkring mig iallafall) aldrig fattat vitsen med Head-cam och kameror på bommar-master o fanken vet vad! e ju bara såå skruvat och överarbetat..! men visst jag kanske kastar sten i glashus…!!! Får väl kika på sekvensen o kanske ändra mig?!!
-
Har nu kollat på sekvensen….o javisst….schyssta gippar iallafall och fartkänslan verkar ju finnas faktiskt..!! Men ja e “skeptisk” som han sa:
-
har inte heller sett filmen som beror på att min media player inte funkar
däremot såg jag att du sökte ett race segel runt 7 m2
och ett sånt har jag över i garaget men du har kanske sett mitt naish stealth 7,0 på köp sälj -
Hänkö;403498 wrote:kollar direkt! thanks.
Hänkö
Har du kvar kossan du lopade med??
När får vi se dig på speed-strippen?? -
Hehe..! kul att höra ifrån dig!! Nja…Kossan är i himlen…! den landade aldrig eller så flög den för långt ifrån mig…..efter en forward..!
Jag harvar på med 90-talsgrejer..men är ivrigt påhejad av nya Speedfreaket Lars Dahl. Jag försöker hålla hans hastigheter och nästan nästan.!!
Supportar dock den nya Speed-eran !!
Hoppas vi ses i höst på vattnet!!
Logga in för att svara.