• svinet

Medlem
    26 mars, 2008 vid 07:39

@stebe 453987 wrote:

Välkommen hem!,.. släng upp lite bilder

Missa vi något de sista dagarna?

eyyy hur har det varit?

• wakenils

Medlem
    26 mars, 2008 vid 07:42

ni missade ryssen… inte mycket vind dock, blev bara ett par timmars surf

• neven

Medlem
    26 mars, 2008 vid 07:48

Fasen, ni drack upp spriten och drog hem med vinden. Verkligen schysst…

Ryssen var en riktig karaktär! Som Fritz Weissmüller fast lite läskigare… 🙂

/Gandalf den halte

• stebe

Medlem
    26 mars, 2008 vid 08:35

Vinden kan jag ta på mig.. men spriten skyller jag på Hedlund som försökte fylla upp mig. Fick ni ihop nån schysst film? Jag har börjat klippa lite. Det blir en separat film med bara Fritz

• sourra

Medlem
    26 mars, 2008 vid 08:39

Ja fy fan för ryssen. Skönt att han dök upp i alla fall så det kändes gött att få åka hem. Bilder är på G, jag sitter och gallrar för fullt. Hur går det med redigerandet?

• sourra

Medlem
    26 mars, 2008 vid 08:47

Håll till godo med den här så länge

• wakenils

Medlem
    26 mars, 2008 vid 10:54

Jag fick några bilder nu… här kommer de som sekvenser =)

• jezaja

Medlem
    26 mars, 2008 vid 10:55

Wakko-cowboy!

• surfmc

Medlem
    26 mars, 2008 vid 11:19

Era jevla göttegrisar………..vattnet ser inte helt fel ut, lägg ut bilder och film!

• stebe

Medlem
    26 mars, 2008 vid 11:28

Nice shooting!

• sourra

Medlem
    26 mars, 2008 vid 20:36

At last – bilderna är redo ers höghet! 235 bilder av vilka ca 50 är wake.
    Länk

20080323-IMG_2391.jpg
    20080320-IMG_1471.jpg

• johanw

Medlem
    26 mars, 2008 vid 20:40

jävligt fina bilder johan!! riktigt fina! ni ser ut o haft skit kul.. stör mig på att inte jag hänge på..

• wakenils

Medlem
    26 mars, 2008 vid 20:45

mycket fina bilder… tog en stund att skriva titlar på dem… håll till godo folkens

• christian12345

Medlem
    26 mars, 2008 vid 22:25

Fett! Var det nog med vind till att ni kunde surfa alla dagar?

Varför var man tvungen att rigga till i vattnet? Hur gör man? Var det svårt?

• sourra

Medlem
    26 mars, 2008 vid 22:32

Nej det var vind 9 dagar av 13, eller egentligen 10 av 14 men vi kom ned så sent på dagen att vi inte hann åka. Statistiken säger 70% vind på bft4+ i mars så det stämde bra. Man riggade genom att förtöja kiten på ankarlinan, haka på alla linorna på kiten och linda ut hela rasket. Sen kom egyptiern Alla och gick längs linorna och kopplade om de linor som var snodda. Jag var sjukt skeptisk liksom alla andra som anlände men jag blev glatt överraskad. De enda som hade problem med lintrassel var folk som försökte sig på egna lösningar (om man räknar bort kook-clampen då för den funkade klockrent). Hela Safagavistelsen var en positiv överraskning. Alla kraxande olyckskorpar var, till min stora glädje, rejält ute och cyklade.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.