Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › hehe..Lite kolla mina fina shots från camen!
-
hehe..Lite kolla mina fina shots från camen!
Publicerad av JOHN_j_RAMBOO på 8 juni, 2004 vid 19:51Kommer en liten kort film sen oxå..Från Apel den 19Maj
En liten bild från Rambos tappra backloop försök
JOHN_j_RAMBOO svarade 20 år, 7 månader sedan 7 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst8 juni, 2004 vid 19:58haha..klart det e inte är photoshop!
tar det som en komplimang Ԭ
här e ett annat gyt hopp från nån surfer
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst8 juni, 2004 vid 19:59o här uppföljarn
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst8 juni, 2004 vid 20:07öö..hm…den vill jag ju inte visa
här e nästan landingen..resten får du se på filmen
notera att jag skrev “rambos backloop försök”
-
är det den så länge omtalade men aldrig tidigare dokumenterad på film -bakåt till framåt till dyk?
jag ahr hört vågfantomerna tala om den på vägen till trollskogen men aldrig har man fått turen att se den.
om det är den så kan jag dö lycklig sen.gott ladd rambo!
-
Svar till:
Kommer en liten kort film sen oxå..Från Apel den 19Maj
[/ QUOTE ]
Can’t wait… Synd att jag hade slagit knät när det blev filma… -
JOHN_j_RAMBOO
Gäst8 juni, 2004 vid 20:21a det var synd!
Men förvänta inte för mycket, har inte mycket film o det jag har är inte för bra heller..men någon liten filmsnutt kan det nog bli.
-
Läckra bilder, skit att jag bara hann till björlanda den dagen!
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst8 juni, 2004 vid 20:26a det var ju synd..
där fick du igen för att du lurade mej ifrån Apelviken den dagen ni körde 5.3 o rokkade omkring på vågisarna
-
ja, faktiskt… var klart surt, haltade in efter en kraschad bottensväng, hade seglat ordentligt innan också så det kändes inte värt att belasta knät mer… Kunde kanske gjort det igentligen med tanke på att jag hade återhämtat mig dagen efter… synd, för såna dagar är inte ofta man får…
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst8 juni, 2004 vid 20:36Klaaaaaaaaaaaaaaart
-
Du tjockis… har du fått ut bilden du tog på mig som du trodde var ok? Eller är det OlaP som har den? Hade varit trevligt att se.
Logga in för att svara.