Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › hehe rolig köp och sälj
-
hehe rolig köp och sälj
Publicerad av snygging på 23 juli, 2007 vid 10:32Det finns även roliga trådar under köp och sälj ibland!
http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php?product=13843&sort=1&cat=9&page=1
patrikol svarade 17 år, 4 månader sedan 10 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Haha, NN4AN_Mike är en tillgång. Hälp honom bli av kiten nurå nån…
nic
-
Har saknat dig på Steffo faktiskt, var har du varit sista tiden NN4AN_Mike?
Länge sen man såg dig på stranden oxå! -
Hej.
Anledningen till mina uteblivna inlägg är att jag inte har kitat på länge och helt enkelt inte känt mig värdig att delta i diskutionerna.
När jag läste tråden om hur lätt det är att tjäna sig en liten hacka på att elda upp sin kite kunde jag ju inte låta bli att ta tillfället i akt och försöka avyttra min kära V4 till ett humant pris.Ni som tycker att priserna på begagnade C-kites generellt är för låga borde ta vara på tillfället att pressa upp priserna lite och stödköpa min kite…. Det finns inget tak för hur mycket jag kan tänka mig att ta betalt för den, jag har inga skrupler i kroppen.
Den närmaste tiden kommer jag ha möjlighet att ta ut vind-komp från jobbet och därmed kunna häcka lite oftare vid strandkanterna på någon av våra västkust-spots. !
Mvh
Mikael -
Hej.
Anledningen till mina uteblivna inlägg är att jag inte har kitat på länge och helt enkelt inte känt mig värdig att delta i diskutionerna, som på senaste tiden har varit lite väl seriösa i mitt tycke.
När jag läste tråden om hur lätt det är att tjäna sig en liten hacka på att elda upp sin kite kunde jag ju inte låta bli att ta tillfället i akt och försöka avyttra min kära V4 till ett humant pris.
Ni som tycker att priserna på begagnade C-kites generellt är för låga borde ta vara på tillfället att pressa upp priserna lite och stödköpa min kite…. Det finns inget tak för hur mycket jag kan tänka mig att ta betalt för den, jag har inga skrupler i kroppen.
Den närmaste tiden kommer jag ha möjlighet att ta ut vind-komp från jobbet och därmed kunna häcka lite oftare vid strandkanterna på någon av våra västkust-spots!
Mvh
Mikael -
NN4AN_Mike;399478 wrote:Hej.
Anledningen till mina uteblivna inlägg är att jag inte har kitat på länge och helt enkelt inte känt mig värdig att delta i diskutionerna.
Inga problem på det här forumet… 😉
-
hahaha awesome, you need to get down here and wasted with us.. we need more old skoolers keeping the mood light.
-
@skotten 399521 wrote:
hahaha awesome, you need to get down here and wasted with us.. we need more old skoolers keeping the mood light.
I’d like that, sounds better than getting wasted alone up here….
I’ll bring beer and bandanas for sidpiraya… I might even bring my V4, if nobody has bought it by then. We can use it for decoration. -
@patrikol 399573 wrote:
He He om det bara vore så väl.
Lika sjukt vilket som 9000:- eller 2000:- helt befängt vilket som! Men mer normala priser fixar vi i ett kick om vi bara vill!
Vi kan mötas på halva vägen Patrik, 5500 spänn så är kiten din, special price..
Du höjer andrahandsvärdet på gamla kites, och jag går bara back 6500 spänn, win/semi-win situation… -
Fan vad gött dig kan man lita på aldrig ett tråkigt inlägg 🙂
-
@NN4AN_Mike 399589 wrote:
Vi kan mötas på halva vägen Patrik, 5500 spänn så är kiten din, special price..
Du höjer andrahandsvärdet på gamla kites, och jag går bara back 6500 spänn, win/semi-win situation…Jag är en av dom få som håller upp priserna något eller i allafall gör ett rejält försök varje gång jag skall sälja. Så gör du det och även andra så får vi så småningom rimligare andrahandsvärde på grejorna.
Så gör som jag skänk inte bort grejorna utan behåll dom tills du hittar rätt köpare.
Jag har precis fått köpa 08 grejor så det blir när jag får bättre pris på något nytt märke som jag bytar annars så sliter jag på dessa grejorna ett bra tag framöver.
Logga in för att svara.