Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › hehe
-
Måste till lite mer vind först Men värmen är inge fel på.. vattnet ligger på 3-4-5 grader här i Visby och solen gassar.. Ska ta med termometern imorrn när jag springer och kolla..
-
vaddå inte tillräckligt med vind?
själv var man ute igår i fiskebäck och hann plana två gånger på två timmar
det du -
Ah, härligt med en tjej som ska börja surfa! Vi behövs!! : Vi syns väl på vattet i sommar och då ska dom allt få se killarna…
-
ja absolut.. vi tjejer får ju inte va sämre.. de hade ju vart rena skandalen!! =)
jomen vinden kommer väll snart.. men e de inte LITE kallt i vattnet så här års? jag menar jag hade nog frysit ihjäl.. haha!
//
-
Eftesom man lockas allt längre in i vindsurfingens barm stiger behovet av att befordras till en högre stående identitet..
För att nå detta kan man anpassa sig för att ge sig ut tidigare/senare på året och för att kunna segla i hårdare förhållandena ! (Bara att lägga till hanskar och huva med väst till din vanliga svenskanpassade dräkt!)
-
nått som underlättar också är att vara optimist.
H¨åller man sej bara lugn och avslappnad och är beredd på att det kommer vara kallt så hjälper det en jävla massa.
För övrigt planeras premiären nu till helgen.
Om SP kan få iväg vår beställnng i tid. -
Gillade det med “skit i respekten…” provocerande humor är kul
-
några fler som vill yttra sig om startskottet för surfandet i år.. rätt roligt att se.. vem som vinner.. !! haha
-
Det är ju redan flera som gjort premiär… Min var ju redan i helgen, och jag var ju inte så tidig… Andreas i hstad var väl tidig? eller? Men som nybörjare skulle jag väntat tills det var riktigt varmt å skönt…
-
Ja, man är ju inte mer än man
Ligger väl ganska bra till med 18 jan antar jag -
Så bor du ju i skåne också…. Jag gav mig ut när isen försvann… Ligger fortfarande längst in i viken…
-
Förväxla mig inte med di hosse tosserna från skaune va
Jag bor på västkustan, så det så! -
Jag var också ute första gången i mitten av januari. Jag seglar i Göteborg. Fyra fina Surfdagar blev det i Januari. Sista gången(i januari) seglade jag i tre timmar och tränade in Duckgyben.
/Henrik
-
åhh.. de va tidigt de.. skal till göteborg imorrn faktiskt!! =0) skönt att komma hemifrån lite asså! =)
men vad gör ni för att inte frysa.. har ni 50 lager med våttdräkter på er lr??!
////
-
kul att så många tycker det ska bli fler tjejor till sporten, håller absolut med. synd bara att så många INTE verkar hålla med, var syntes tjejerna till i filmen som sändes på tv från nordiska mästerskapet??? liknande saker händer rätt ofta i den här sporten, tråkigt men sant
Logga in för att svara.